FØR OG ETTERBILDE AV GÅRSDAGENS LOOK

Categories Personlig

annonse – behandlingen er delvis sponset av Beautyhouse

Som dere så på Snapchat i går (sofieeec) så var jeg innom Beautyhouse for make-up og hår til premierefesten. Jeg vlogget faktisk i hele går, men jeg fikk dessverre ingen avslutning på vloggen min da det skjedde ting på slutten av kvelden. Er det ikke Paradise Hotel i Mexico, så er det i alle fall det hjemme, hehe. Jeg tenkte at jeg skulle begynne å redigere videoen i kveld, slik at jeg kan legge den på YouTube imorgen. 

Jeg bestemte meg uansett for å ta et før og etterbilde av stylingen min, for det er jo utrolig fascinerende å se hva sminke kan gjøre med et menneske. Nå er det ikke slik at jeg føler at jeg ser veldig annerledes ut uten sminke, men det er likevel gøy å se forskjellen. Hva synes dere?


Ny trend ? Hva synes dere ? ;PPpppp

Det er forresten et år siden jeg ble stylet på Beautyhouse til min egen premierefest, så det er VELDIG morsomt å se hvor mye jeg har forandret meg. Forrige styling hadde jeg blondt langt hår, og nå har jeg plutselig kort hår. Personlig likte jeg fjorårets styling best, men det har nok mye med at jeg var veldig pyntet med kjole og skulle være litt mer glam enn hva jeg var i går. Det var ikke vår fest, så det hadde derfor vært veldig rart å tatt det helt ut. Det hadde faktisk vært veldig spesielt om jeg som reporter skulle ha møtt opp i gallakjole? haha. 

2017

2018

22 kommentarer

22 thoughts on “FØR OG ETTERBILDE AV GÅRSDAGENS LOOK

  1. Nå som ph har begynt igjen, har jeg lagt merke til noe, er det meningen at dere må gjenta spørsmålet i svarsetningen deres? Lagt merke til at det skjer nesten hver gang haha

  2. Hei 🙂 befinner meg i utlandet og det går ikke Ann å se pg på viagree.. så lurte på om du har peiling om set går en tepose fra gårsdagens ep? Eller hvor man eventuelt kan se den bortsett fra viafree? ..
    Du så og ser heeelt shmashing ut for tiden!!

  3. Så utrolig pen du var ifjor!
    Kunne ønske du så slik ut i år også <3
    PS: elsker bloggen din

  4. Forstår ikke kan ikke du få bot av å skrive hvem som vinner Paradise Hotel 2018??? hvorfor gjør du det?

  5. Sykt stilig look på årets premiere! Ikke enig med de rare kommentarene her over, du ser smashing ut som alltid :*

  6. Helt sykt hvor mye håret gjør med utseende egentlig haha merker det på meg selv å, man ser jo helt annerledes ut med forskjellig hår! Fin på begge bildene uansett da<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *