ET NYTT KAPITTEL, JEG FLYTTER UT

Categories Personlig

Som dere vet så har det skjedd mye i livet mitt den siste tiden, og jeg lover at jeg skal fortelle dere alt med engang jeg føler det passer seg. Den ene tingen som blant annet har skjedd er at Andrea og jeg har sagt opp leilighetne vår, vi skal altså flytte ut. Jeg må ærlig innrømme at jeg har veldig blandende følelser rundt dette, men akkurat nå er det det eneste riktige å gjøre. Det er rart å tenke på at vi nå har bodd her i et år, og alle fine minnene som har blitt skapt i akkurat denne leiligheten. Det har vært drama, det har vært tårer, latter og glede. Jeg føler nesten at jeg går ut av et forhold, det er faktisk så trist, haha. Hva som skjer videre får tiden vise, for det vet jeg ikke selv engang. Kanskje dere vil se meg i bartebyen om noen måeneder? Kanskje Oslo? Hva med Los Angeles? Hvem vet, det får tiden vise.. 

Takk for nå kollektivet, og takk til alle menneskene som har vært med å bidra til at dette har vært verdens beste sted å bo. I love you guys <3 

24 kommentarer

24 thoughts on “ET NYTT KAPITTEL, JEG FLYTTER UT

  1. Hver eneste snap du legger ut når du forteller noe nytt er “nå er det på tide å fortelle dere sannheten”. 😅😅

  2. Skulle du ikke begynne på skole?? Du sier at du ikke selv vet hva som skjer? Ble det ikke skole alikevel?

  3. Morten sier jo i den «boligserien» at du skal flytte i nærheten av han…. hva er vits med å prøve å øke stemmningen med å si at du kanskje flytter til LA?

  4. Så alle videoene dine på snapchat nå.. Får så vondt av deg! Vet akkurat hvs du snakker om da jeg er inn i en slik periode selv.. Det er skikkelig tøft, men man må bare være flink til å snakke om det og ikke stenge seg inne selv om det er det eneste man vil.. Håper virkelig du kommer deg opp igjen så fort som mulig❤️ At du fortsatt klarer å blogge og legge ut videoer er for meg så sykt godt gjort.. Jeg vet ikke om jeg hadde klart det selv en gang! Så det er sykt godt gjort! Du er en fantastisk person som ikke fortjener å ha det dritt! Stå på og ta den tiden du trenger! Vi lesere er her uansett❤️ Og det er lov med sykedager og fridager selv om man er blogger også! Er jo helt vanlig i jobblivet❤️

  5. her er noen tips til hva du kan skrive på bloggen:
    -hvordan du hadde det i ungdomstiden din
    -innlegg om selvskading osv(som du sa du skulle skrive om en gang)
    -et innlegg der du viser hvilke sminkeprodukter du liker best/anbefaler
    -et innlegg der du skriver ting du tror vi ikke vet om deg
    Kommer dessverre ikke på noe mer, men ellers ha en fin dag videre<3

  6. Heeei! Ser på bildet på insta med rød badedrakt og stram hestehale at mange kommenterer om hvor dårlig venn Andrea er osv. Hva menes?
    Ønsker deg alt godt ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *