JEG GRÅT MEG TIL Å IKKE BLI DUMPA

Categories Videoblogg

Hei igjen, dere! Det siste døgnet har det skjedd utrolig mye som ikke har vært greit, spesielt ikke for min del. Er ikke dette mellom Morten og meg tungt nok fra før, så er det alltid noen som skal prøve å gjøre ting verre. Jeg kjenner jeg er litt sint på meg selv som lar meg påvirke, men på grunn av at dette har blitt så stort føler jeg at det er på sin plass å gi et svar tilbake. Det er aldri kult når noen sprer rykter om deg, spesielt på en app der du er helt hjelpesløs. Morten og jeg ble derfor enig om at vi måtte snakke sammen, og ble til slutt enig om å spille inn denne videoen til dere. 

Youtube HER og HER

 

PS; jeg stenger kommentarfeltet mitt nå, da jeg ikke orker å høre flere rykter eller andre ting som kan være ødeleggene for oss i en allerede vanskelig periode. Så lenge ting ikke kommer fra Morten eller meg, så håper jeg dere tar det dere hører med et klype salt. Vi skal fortelle dere alt når vi føler tiden er inne for det, men akkurat nå trenger vi begge tid til å puste, tenke og føle. Håper dere forstår!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *