HÅRET MITT HAR ENDELIG BEGYNT Å VOKSE

Categories Ikke kategorisert

annonse

Som dere vet så har det siste halvåret vært ganske brutalt for håret mitt. Det har gått gjennom mange endringer, noe som har ødelagt håret så mye at jeg måtte klippe av meg halvparten. Jeg skal ikke legge skjul på at det har vært ganske tungt for meg, jeg har jo alltid hatt langt og tykt hår. Jeg fikk dessverre lære på den harde måten, MEN heldigvis ble jeg veldig fornøyd med mitt korte hår. Det hadde jeg aaaaldri trodd. 

Da jeg sa ja til å klippe meg kort bestemte jeg meg for en ting, og det var at dette skulle bli en ny start for håret mitt. Jeg skulle bli flinkere til å ikke dusje håret hver dag og heller ikke rette det. Jeg skulle begynne å kure det oftere, og ikke minst begynne på vitaminer som skulle få håret til å vokse. Som jeg har fortalt dere tidligere så har jeg testet ut Betakaroten Gold fra Good For Me som du kan lese mer om HER. Men jeg har aldri prøvd Hair Luxious før. Vi ble derfor enige om at jeg skulle teste dette produktet, og se om jeg ble fornøyd eller ikke. Jeg kan ikke akkurat si at jeg ikke er fornøyd, FOR SE HVOR MYE HÅRET MITT HAR VOKST PÅ BARE EN MÅNED!

Er det ikke helt sykt? Jeg er helt seriøst i sjokk. Jeg som har blitt fortalt at det vil ta årevis å få et langt og sunt hår igjen, men Hair Luxious har virkelig motbevist det. Det er kanskje ikke så rart at håret mitt vokser fort da Hair Luxious er stappet full med B-vitaminer, spesielt biotin som er SÅ viktig for å vedlikeholde et sunt og sterkt hår. Jeg GLEDER meg til å vise dere hvordan håret mitt ser ut om en måned igjen. Det er nok ikke mange månedene før jeg endelig kan si at jeg har langt hår <3 

En boks med Hair Luxious inneholder 60 tabletter, som tilsvarer en måneds bruk. Det anbefales å ta to tabletter om dagen, og for best mulig effekt anbefales det å bruke det over lengre tid. Det finnes ingen mirakelkur som gjør håret kjempelangt på bare noen uker, men med en god dose tålmodighet og hjelp av Hair Luxious så vil du merke stor forskjell på kort tid, bare se på meg! 

Du kan bestille Hair Luxious HER 

13 kommentarer

13 thoughts on “HÅRET MITT HAR ENDELIG BEGYNT Å VOKSE

  1. Heihei, såg videoen du la ut på YouTube av deg og Morten, håper alt ordner seg, ser ut så dere koser dere veldig i verandres selskap😊

  2. Hei<3 ville bare gi et tips, du burde følge «spiritual guidebook» på Instagram, lønner seg å lese før man starter dagen, setter ting i et fint perspektiv og kan gi deg et lite boost når du opplever motgang i livet<3 Eller søke på «motivation» på Pinterest, der finnes det for eksempel «pledge to myself» som handler om å aldri tvile på seg selv osv, tenkte bare å dele noen tips siden du sa i videoen at du hadde fått hat osv, og var lei deg i går! Enkle ting som kan hjelpe å lese bare <3 god klem!!

  3. Sugarbear hair er også veldig bra har jeg hørt!! Tanta mi testet det, og fortsatte å bruke det fordi hun var så fornøyd. Det er opp til deg om du vil teste det, for det ser jo ut som om du er veldig fornøyd og har rett til å være det😊

  4. Altså først så starter dere videoen deres sammen med at dere har vært med hverandre for lite og nesten bare ¨sove-venner¨ men utover i videoen så kommer dere med at dere har vært for mye med hverandre siden januar og det har blitt så mye at dere ikke rekker å savne hverandre. Hva er det dere egentlig mener? Dere sier jo dere selv imot.

  5. Anonym: Hahah jeg sa til Morten at det kom til å høres teit ut, for vi klipte bort mye da vi bablet i vei. Jeg forstår at det høres rart ut, så jeg kan prøve å forklare litt her. Det vi mente var at vi har vært sammen så og si hver dag siden Mexico, men at de gangene vi er sammen så sover vi nesten bare sammen. Vi sees hver dag, men vi sees når vi skal legge oss. Om du forstår 🙂

  6. Hei! Er det en spesiell grunn til at du valgte de hårtabelettene ovenfor feks haircare. Har lest om god effekt med de pillene hos sophie Elise og en del andre bloggere. Jeg går på disse per i dag. Men er så klart åpen for å bytte om disse pillene virker bedre. Hva tenker du og hva var grunnen til at du valgte de ovenfor andre?

  7. Hei, vet du om man ikke skal ta disse pillene mens man ammer? står det på boksen elsn. Prøvde å lese om det på siden dems men fant ikke noe om det. 🙂

  8. Susi: Jeg har prøvd hair care før, og var også kjempefornøyd med disse. Personlig liker jeg hair luxious bedre. De har et finere design, du får rosa piller (noe som er sykt motiverende om du hater å ta tabletter slik jeg gjør), best av alt, håret mitt har vokst som bare det den siste måneden som du ser på disse bildene. Jeg tror nok pillene er litt smak og behag, men etter å ha prøvd begge to er dette helt klart min favoritt 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *