HVORFOR IKKE BARE RØMME FRA PROBLEMENE SINE?

Categories Reise


Linker til oufiten kommer senere i dag <3 Btw, ikke spør hva jeg gjør på det siste bildet, for jeg har ingen anelse.. haha

Hei alle sammen, og god morgen fra Trondheim <3 Jeg kan vel egentlig ikke si god morgen, men for meg, Isabelle og Martine er det faktisk det. Vi skulle egentlig stå opp slik at vi rakk frokosten, men ingen av oss klarte det. Jeg sover så ekstremt dårlig for tiden, noe som gjør at jeg tar igjen søvnen min på dagen. Som jeg skrev på Snapchat i går så var 09.30 det tidligste jeg hadde stått på en god stund, så det sier vel sitt. 

I går kjente jeg virkelig at jeg trengte å komme litt bort fra Oslo, så jeg spurte derfor Isabelle om hun ønsket å være med til Trondheim. Isabelle er heldigvis like spontant som meg, så hun sa ja med en gang. Vi skal tilbake til Oslo allerede i kveld, så det ble absolutt ikke en lang tur til Trondheim. For meg går det helt fint, da jeg skal tilbake hit igjen på mandag. Som dere vet så er det påske neste uke, og det vil si PÅSKETUR. Som jeg fortalte dere på Pærra i fjor så har vi jentene en tradisjon med å reise på påsketur til Åre, og det er selvfølgelig dit vi skal i år også. 


Det er nøyaktig 1 år siden Martine og jeg tok dette bildet, herregud så fort tiden har gått. 

Nå skal vi komme oss ut å få tak i frokost/lunsj, så skal vi ha litt sightseeing i Trondheim slik at Isabelle får se Nidarosdommen, haha. Etter det skal vi som sagt på Vinterlyd her i Trondheim, SEES VI? <3

6 kommentarer

6 thoughts on “HVORFOR IKKE BARE RØMME FRA PROBLEMENE SINE?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *