PRIVATE SPØRSMÅL OM MEG OG MITT LIV

Categories Personlig

Reklame | annonselenker - Nelly, Gina, Bubbleroom

Hva er ditt fulle navn? 
Sofie Caroline Nilsen. Som mange av dere allerede vet så skrives jeg egentlig Karoline, men byttet til Caroline da jeg synes det er finere. 

Er du kalt opp etter noen?
Ja, men jeg husker ikke 100% hvem. Jeg er usikker på om det er meg eller søsteren min som er kalt opp etter en “tante” som tydeligvis var veldig slem, hehe ups.. 

Hvor er du fra?
Tromsø og Tønsberg, det er grunnen til min alt for rare dialekt. 

Hva er din favorittdrink? 
Pepsi Max helt klart <3 

Favorittmat/snacks?
Altså.. jeg er SÅ avhengig av godteri, spesielt sure gule lepper. Hadde det vært opp til meg og ikke helsa mi, så hadde jeg spist godteri hver eneste dag. NAM!! <3

Hvilken sport liker du best?
Jeg liker ikke sport, det er dødskjedelig.. Det må derfor bli ridning, for det likte jeg veldig godt back in the days. 

Hva angrer du mest på i livet?
Skal jeg fortelle dere noe SYKT deilig? Ingenting. Jeg har lært at man ikke kan gå å angre på ting som har skjedd, for da vil man aldri komme seg videre i livet. Godta at det har skjedd, gråt litt om du må, også går du videre og lærer av det. Det er jo våre feil som utvikler oss, og hadde jeg ikke gjort mange av de feilene jeg har gjort tidligere i livet ville jeg aldri vært der jeg er den dag i dag. 

Er du et hunde eller kattemenneske? 
Helt klart hund. Jeg er ikke spesielt glad i katter, og synes egentlig bare de er skumle.. haha

Hva er på førsteplass på din bucketlist? 
Kjøpe en Ferrari, hehe!

Hva er den ene tingen du ikke kan leve uten?
MOBILEN MIN!! Veldig trist å si egentlig, men velkommen til 2018. 

Hva er det fineste komplimentet du har fått?
At jeg har en nydelig personlighet. Jeg synes det er så finere å bli dømt ut i fra hvem man er som person, enn hvordan man ser ut. Du kan være så vakker du bare vil, men har du en forferdelig personlighet kommer du ingen vei. 

Favorittfilm?
The Notebook <3 

Favorittsang? 
Hmm.. akkurat nå er det Taylor Swift – All you had to do was stay. 

Dine favorittlister på Spotify?
Her og her

Hvilken øyenfarge har du?
Blå

Hvor høy er du?
172cm

Hva er din favorittfarge?
Blå igjen, haha!

Hva het din første og siste kjæreste?
Første er hemmelig, også har dere Morten da. 

Ditt siste kyss?
Litt under en uke siden. 

Sist gang du gråt?
For to dager siden. 

Er du allergisk mot noe?
Ikke som jeg vet, takk gud for det. 

Hva var din første jobb?
På en Spar butikk i Tønsberg. Jeg var ikke mer enn 16 år gammel, og var vel den første i vennegjengen som fikk jobb. 


Genser Bikbok. Lignende HER / Skjerf fra Zara. Lignende HER /  Boots Nelly. HER

 

Hvem er den første personen du ringer når noe skjer?
Mamma, hun er som en bestevenninne for meg. 

Hvem er din rollemodell?
Mamma igjen, hun er virkelig verdens beste forbilde. Jeg er så takknemlig for å ha hatt et så fantastisk menneske som har oppdratt meg, TAKK mams <3 

Skrekkfilm eller komedie?
Helt klart komedie, jeg hater skrekkfilmer. 

Hvor mange kjærester har du hatt?
3 stykker. Playahplayahplayah ;PPPppp

Hvor mange søsken har du?
6 stykker, så vi er ganske mange. Det morsomme er at det kun er en av de jeg har samme mor og far med. 

19 kommentarer

19 thoughts on “PRIVATE SPØRSMÅL OM MEG OG MITT LIV

  1. Hej!
    Jag heter Herta och jobbar på Tourn. Vi jobbar med Influence marketing och jag undrar därför lite hur du jobbar med samarbeten.
    Vad tar du för ett samarbete och inlägg på din blogg?
    Skulle du vilja göra ett samarbete med ett företag som vill jobba med dej!
    Ser fram emot din återkoppling!
    Ha en fin dag!

  2. Ha,ha, jeg måtte le av svaret ditt ang om du var oppkalt etter noen. Kanskje du er oppkalt etter Tante Sofie i Kardemommeby, hun var vel litt slem :))

  3. Private spørsmål? Er vel ingen av disse spørsmålene som er særlig private. Føles som å lese TOPP-dagboken til en 14-år gammel jente.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *