PÅ BYEN I BIKINI

Categories Personlig


hahaha se på Ine!!

Etter mye om og men har jeg bestemt meg for å bli med jentene ut på byen i kveld. Det hjelper jo faktisk ikke å sitte hjemme å synes synd på seg selv, og de siste ukene har jeg sløst bort dagene mine på å sove. I dag sto jeg opp klokken 10, men sov på sofaen frem til klokken 13.30. Det er på tide å ta seg selv litt i nakken, og gi et lite spark bak. Selvfølgelig skal man få lov til å være lei seg og nedenfor, men man må lære seg å sette ned foten når nok er nok. 

Jeg har derfor bestemt meg for å være med på en jentekveld i dag, noe jeg virkelig ser frem til. Her om dagen fikk jeg tilsendt bikinien min fra Nelly som jeg hadde bestilt, og det er denne jeg skal ha på meg på byen i kveld. Jeg skal selvfølgelig ikke gå sånn som på bildene, men jeg tenker bikinitoppen og en sort bukse. Jeg brukte noe lignende for en stund tilbake, og da fikk jeg så mange fine tilbakemeldinger fra dere. Derfor bestemte meg for å gå slik i kveld også 😉

Nå skal Ine og jeg komme oss avgårde til Vinterlyd her i Oslo. Vi snakkes der <3

15 kommentarer

15 thoughts on “PÅ BYEN I BIKINI

  1. Ikke at du var i dårlig form før men herregud du er i veldig mye bedre form nå liksom jeg ser at du er sterk og veldig mye mere selvsikker og fornøyd med deg selv og det er veldig fint 🙂 keep it up you go girl❤️

  2. Hvilken sesong av Paradise Hotel syntes du er best hittil? Dette årets sesong, eller din sesong? 🙂

  3. Lurte på om det er en spesiell grunn til at du aldri bruker sorte sko og sokker til et sort antrekk? Er det for å bryte opp outfitten eller er det bare fordi du ikke har tenkt noe over det? Hilsen ocd-dronning med øye for detaljer

  4. Skjønner godt at du er lei deg men en jentekveld på byen er kanskje akkurat det du trenger nå. Vær sammen med vennene fine og kos deg .

  5. Kan du vær så snill slutte å si hvem som ryker ut på snap?❤️❤️ Gledet meg til å se på pH i dag, så så jag at du la at hvem som røyk ut:(( Du kan hvertfall vente til dagen etterpå❤️

  6. Heii 🙂
    Æ må bare spørre.
    Ka heite frisørn din i Trondheim ? 🙂 ♡ Æ veit du har delt det før.. men æ huske ikje.. 🙁
    Håpe du kan svare 🙂
    Takk ♡

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *