SKUFFET OVER ÅRETS SESONG AV PARADISE HOTEL

Categories Paradise Hotel

På grunn av Viaplay har jeg allerede sett kveldens episode og alt jeg kan si er at det ganske kjipt å se på etter som at Ine røk ut. Det morsomme er at jeg skrev et innlegg for en god stund siden der jeg utpekte Ine og Leo som mine favoritter. Jeg kjente ingen av de da jeg skrev det innlegget, så det er veldig spesielt/hyggelig? at Ine og jeg har blitt så gode venner i ettertid. Det som er enda morsommere er at jo at alle synes vi er like av en eller annen merkelig grunn. Det er med andre ord veldig synd at lillesøster har sjekket ut av hotellet 🙁 Vi får krysse fingrene for at hun snart kommer tilbake <3 Nå får jeg bare håpe at Isabel, Newa og Ingrid kommer langt!!

En ting jeg synes er veldig rart med denne sesongen er at de gamle deltakerene får så lite plass? Sånn som jeg oppfattet det og som jeg tror veldig mange andre oppfattet det så skulle dette være en legende sesong, noe det absolutt ikke er. Jeg hadde gledet meg til en allstar sesong, men akkurat nå er jo denne sesongen helt lik som alle andre? Personlig synes jeg at starterne burde fått vært der + Ingrid <3 haha, også skulle de KUN sendt inn gamle pærra-deltakere. Det er SESONG 10, de burde gjort den SÅÅÅ mye mer annerledes enn hva de har gjort hittil. Jeg kjenner jeg er skikkelig skuffet, for jeg hadde høyere forventinger enn hva de har klart å levere til nå. Vi får bare håpe at den tar seg opp etterhvert og at de sender inn masse gamle deltakere, hehe 😉 Hva synes dere om åretes sesong? Yay og nay til legender

48 kommentarer

48 thoughts on “SKUFFET OVER ÅRETS SESONG AV PARADISE HOTEL

  1. Håper virkelig på flere legender, jeg vil se flere kjente fjes på skjermen. Synes også det er utrolig kjedelig at både Carl Aksel og Ine sjekket ut.

  2. Nay til legender, må jo også tenke at d er dumt for de nye hvis alle legendene tar over.. min mening

  3. siden de først har kalt det legendesesong trodde jeg også det skulle være flere legender med! håper det kommer inn flere😍😍

  4. Latterlig morsomt at du sier hair luxious er grunnen til at håret ditt har vokst. Det tar flere mnd før de fungerer så det er bare jug :):) og hadde du fått de før hadde du postet om det. Jeg går på de selv så vet hva jeg snakker om.

  5. Synes ikke noe om at det skal være stor fokus på legender, så jeg mener nei.. det er gøy å se noen tilbake, men jeg synes også det er mye kulere å se nye ansikter på skjermen

  6. Syntes det hadde vært mye bedre uten legender. Det burde enten kun vært legender, eller kun “vanlige” 🙂 Legendene ødelegger faktisk sesongen. De andre har bein i nesa, og tørr og ta avgjørelser ingen andre har turt å ta så tidlig.

  7. yay, trodde også at det bare skulle være starterne, og at de eneste som skulle sjekke inn var legendene, men neida:// ble litt skuffa av det, i tillegg så virker det som at det bare skal være fire legender med i sesongen, noe jeg ikke liker at all hahah

  8. Anonym: Selvfølgelig er det det, det ser man jo 🙂 Vi mennesker er forskjellig, så om du ikke har fått effekten med engang er ikke det fasiten for alle. Du følger tydeligvis ikke så mye med, for jeg har lagt ut MYE med dette produktet :-))))))) Hadde du gått på det selv hadde du ikke lagt igjen denne kommentaren 😉

  9. Legender? Kan ikke si at noen av dem er legender… De tror det selv og er kjepphøye og ufine… Æsj! Bedre uten helt klart!

  10. Jeg syntes ikke de virkelige legendene har sjekket inn. Slik det er nå kunne det like godt vært uten legender for min del <3

  11. Syns det skulle vært en sesong med kun legender! Alle tidligere deltakere som har skapt litt drama og blest både på skjermen og utenfor skjermen. Så burde de doblet premiepotten. DET hadde vært en legende sesong!

  12. Har du snakket med Isabel nå? Føler hun er den eneste som har nevnt ordet “legendesesong”, tv3 har aldri kalt det for det? Det må virkelig ha vært en misforståelse mellom de gamle deltagerne og TV3..
    Jeg synes vel egentlig de bare kunne holdt seg til det vanlige opplegget – hvorfor prøve å endre på noe som er populært og bra fra før av? 🙂

  13. Hahaha, det her blir litt dumt når det kommer fra en av deltagerne av den desidert kjedeligste sesongen so far. Vært mer action og spenning i disse to ukene enn deres hele sesong tilsammen! Digger denne sesongen så langt, egentlig glad det ikke er mye fokus på «legendene». Var jo fryktelig kjedelige de hadde plukket ut uansett. Eneste jeg er enig i er at det var fryktelig kjipt Ine måtte dra!

  14. Det har aldri blitt kalt legendesesong? Synes alle sesongene har vært drit bra, men denne føler jeg nesten blir litt ødelagt av “legendene”. Spesielt Isabell som hele tiden maser om at det er legendenes sesong.. Det er så latterlig og flaut å høre på hvor HØY ho er på seg selv. Heia Erik og Leo som tørr å stå opp mot ho!!

  15. Jeg personlig digger Isabel og Mathias, Mathias er drit herlig og driter liksom i at han driter seg ut, sånne gutter burde det vært flere av der.
    Liker Godt Leo,Simon og Kristian av gutta, mens Eirik eller Erik eller hva han heter er til tider slitsom, Joakim tåler jeg ikke i det hele tatt.
    av jentene var ine favoritten, mer gojente skal man lete lenge etter. Liker også Isabel,Ingrid og Cathrine av de jentene som er igjen nå, herlige alle 3, Newa synes jeg er ALTFOR masete og sutret for min smak,men ikke noe personlig mot henne,men hun er for bråkete person som jeg ikke hadde orket og være nær lenge, Julie er litt på samme måte,men hun er ikke så ille, og derfor er Newa sist hos meg

  16. Jeg elsker at det er gammle deltagere og vil det ska komme inn mye mer, men synes Isabel er litt irriterende. Hun sier “det er legende sesong” men gjør jo ikke særlig mye selv. Eller hvertfall av det vi får se på TV til nå

  17. Syns ikke noe særlig om legendekonseptet. Syns det blir litt sært. Mye morsommere med nye folk på skjermen. Litt gøy me et par legender, Carl Aksel og Isabel kickstartet jo sesongen ganske bra me drama så det klager jeg ikke på! Men for min del trenger det ikke sjekke inn noen fler legender nå.

  18. Skulle vært KUN legender/tidligere deltakere. Hallo: det skulle jo være megastort med jubileumssesong, så er det helt vanlig så og si… På toppen av alt, de “legendene”, der er det bare Aurora, Magne og Soph som skulle fått lov til å ha den tittelen. Aurora vant hele dritten og slapp kula, Magne var morsom og en bra spiller hele sin sesong, og Soph var den eneste som lagde drama i din sesong..
    Om jeg skulle valgt, skulle det vært: Aurora, Magne, Soph, Martine Sjøhaug, Pierre, Stian, Vida Lill, Kristin gjelsvik, Dennis, Kristian Rene, Labi, Petter Pilgaard, Audun, Louis etc…. De ordentlige legendene, som faktisk stod for underholdningen i alle disse årene, ikke maskotene deres….

  19. Enig med hun som skrev at bare legendene burde sjekke inn, og med doblet premiepott. Skjønner liksom ikke helt hva “legendene” gjør der inne sammen med de nye. Så jeg har sluttet å følge med 🙊

  20. Skuffet over at bare 4 gamle deltagere fikk sjekke inn og resten er nye. I starten trodde jeg det bare var gamle deltagere og ble skuffet da det kun var 8, men så var det kun 4. Ingen fikk kjempe om å komme inn, så var dårlig hele opplegget!

  21. Jeg er veldig skuffet av årets sesong. Det er ikke spennende i det hele tatt. Jeg synes ifjor’s sesong var jævlig spennende af.

  22. Du kan mene det du vil, MEN din sesong var den KJEDELIGSTE som har vært av ALLE. Du er veldig flink til å blogge, men du skriver deg inn i historien som en av tidenes kjedeligste Paradise deltakere

  23. Jeg har ikke fått sett noe av den nyeste sesongen enda. Har kort fortalt ikke hatt noe særlig interesse av å se Paradise Hotel på flere år. Jeg så den aller første norske sesongen i sin fulle helhet, og mesteparten av den amerikanske utgaven da den gikk sent på kvelden (eller natta) på Tv2 for maaaaange år siden, men utenom det har jeg ikke sett noe mer.
    Før nå den siste uken. I fjor kom jeg over bloggen til Andrea, og skulle ikke koste meg mye lesing der inne før det gikk opp for meg at Andrea har en personlighet og et vesen jeg virkelig digger. Og på dette tidspunktet hadde sesong 9 allerede rullet seg ferdig, og likevel; jeg ante ingenting om hvem Andrea var på forhånd. Så med andre ord hadde jeg da vært inne på bloggen hennes en liten stund før jeg på en eller annen måte fant ut at hun hadde vært med i den PH-sesongen som hadde gått det samme året.
    Og for et par dager siden bestemte jeg meg for at jeg skulle ta en titt på denne sesongen. Og nå som jeg har begynt å se igjen skjønner jeg ikke helt hvorfor jeg IKKE har sett sesong 2-8 f.eks.. For jeg må bare innrømme det, Paradise Hotel er virkelig flott, og GOD tv underholdning. Og det er langt ifra så drittsekk-tv som en del vil ha det til.
    For jo, det er selvfølgelig noe baksnakking, noe fokus på sex, alkohol også videre, men etter å ha sett episode etter episode av sesong 9 nå så har jeg innsett at PH er SÅ mye mer enn “bare” det.
    I skrivende stund har jeg kommet til den episoden hvor morderen i påskemysteriet har blitt avslørt. Og.. I tilfelle det sitter noen å leser denne kommentaren som ikke har sett denne sesongen enda, men som har lyst til det skal jeg være forsiktig med å spoile noe, men jeg kan si såpass som at.. Slutten fikk meg til å gråte.. Jeg var på nære nippet ved å gjøre det i den siste episoden som var før påskeuken startet, men slutten på denne episoden jeg hinter til nå.. Den tok meg..
    Men ja.. Jeg kan altså ikke si noe om hva jeg tenker og syns om den siste sesongen enda. Men jeg kan ihvertfall si hva jeg syns om forårets: Jeg liker den utrolig godt. Og det er så mye mer kvalitet over deltagerne enn jeg tenkte det skulle være på forhånd. Og jeg digger at det også er så mye variert musikk, jeg ELSKER måten serien er redigert på, og jeg f**kings digger de aller fleste av dere som var med.
    Per dags dato er det deg, Andrea, Petter og Kevin som er mine favoritter. Jeg har også ganske sansen for Martine Lunde, men da mer sånn utenfor hotellet. Jeg har ingenting i mot henne, det hun har gjort og eller sagt på hotellet heller. Det er bare at det er først og fremst via Youtube-kanalen hennes at jeg har lært meg å like henne først og fremst, hvis du skjønner, og hvis det gir mening.
    Ja, også har jeg litt sansen for han “nye” fyren da, han detektiven, hehe.

  24. Du synes det var kjedelig etter at Ine røk ut? Hun var jo nesten ikke med i det hele tatt, og når hun var med, så gjorde hun ikke akkurat så veldig mye ut av seg.. Så skjønner ikke helt meningen din der.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *