DERFOR TOK MORTEN OG JEG PAUSE

Categories Personlig

Jeg vet at det har vært mye spørsmål rundt pausen til Morten og meg. Jeg vet at mange av dere har vært sint for at vi ikke har gitt et svar, men jeg har rett og slett ikke vært klar for å skrive noe på bloggen. Jeg har skammet meg så mye, men det er på tide at dere får vite sannheten. Grunnen til at vi har tatt en pause er for at jeg har vært utro. Jeg var dum og usikker med engang vi kom hjem fra Mexico. Jeg var så redd for å miste Morten at jeg ikke turte å si noe før det hadde gått nesten et år. 

Jeg håper dere nå forstår hvorfor vi ikke har sagt noe. Jeg håper også dere kan respektere at vi ikke ønsker å snakke mer om dette og at vi trenger tid til å finne ut hva som skjer med oss.. 

Jeg håper også at dere forstår at dette bare er en aprilsnarr, hehe <3 

30 kommentarer

30 thoughts on “DERFOR TOK MORTEN OG JEG PAUSE

  1. Herreguuud.. leste sånn 3 ganger før jeg kom ned til teksten under bildet x) trodde jeg leste feil og bare .. neeei.. må lese igjen 😮

  2. Altså, hva er poenget med å tulle med utroskap? 1 april eller ei, så er det jævlig lavmål og faktisk tulle med noe folk blir daglig utsatt for.

  3. Åååå,herregud! Jeg ble så forbanna redd sann serr! Hjertet mitt dunket mye fortere det er ikke kødd! Jeg leste det og jeg ble heeelt satt ut! Men når du skrev at det var aprilsnar,så ble jeg jævlig glad! Omg😳❤️❤️😂😂😂

  4. Virker som at du tar det veldig seriøst det med at dere har pause. Haha herregud. Sykt å latterliggjøre det.

  5. Haha morsom aprilsnarr! Og godt skrevet☺️
    Kan jeg spørre hva du tenker om Anne Brith sine sprilsnarrer? Langt ifra like morsomme og gjennomførte som din..

  6. IKKE greit om dette er en aprilsnarr!!!!
    Utroskap er ikke noe du kødder med, mange som har opplevd det å hatt det jævlig. Så om dette her er kødd mister jeg all respekt for deg😂😂 har du iaf 1 mindre følger;)

  7. Ærlig talt dere lenger oppe her a, ikke ta livet dønn seriøst hele tia, må da for fasan være lov til å komme med en spøk uten å være så jævla hårsåre, Greit utroskap er no dritt men det var en joke, verden r ikke over

  8. Til alle dere som OVERREAGERER! Det var tull, chill😂 Hadde hun tullet om selvmord/døde mennesker eller noe rasistisk osv. Hadde det vært drøyt, men en liten kødd om og vært utro ekke sååå big deal😅

  9. Herregud, du gjør det her bare for at folk skal gå inn på bloggen din og lese dette tulleinnlegget her slik at du tjener penger på det. Helt latterlig, men jævlig smart spør du meg😂

  10. Herregud hva kan man liksom tulle med lengre da?? Alle blir jo fornærmet idag uansett hva man tuller med, haha! «Jeg falt og brakk foten… neida, aprilsnarr!»
    «MAN KAN IKKE TULLE MED SÅNT, JEG BRAKK FAKTISK FOTEN EN GANG OG DET VAR SKIKKELIG VONDT»
    Altså kom igjen

  11. For å være ærlig synes jeg dette innlegget bare var barnslig og latterlig. Skjønner ikke morsomheten med dette. Er du ikke voksen da? Kunne ha skjønt det om du var 14. Har alltid likt deg, fordi du virker reflektert og smart, men nå tapte du deg veldig. Både du og bloggen.

  12. Hahahahha drit bra aprilsnarr!!! Diggger deg, du er såååå fin😍😍
    Men dere er vel enda sammen?❤️

  13. Hadde Morten fått lov til å gå med andre jenter alene? Da mener jeg f.eks kino og ut å spise osv.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *