UKENS HANDEL // DIETTSTART

Categories Ikke kategorisert

Jeg holdt på å skrive mandag nå, men det er jo faktisk onsdag?? Påsken er virkelig en forvirrende “årstid” som jeg sa på PH, haha. Denne påsken har vært usunn, morsom og lærerik. Jeg har innsett mye de siste dagene og er klar for en ny start, både her på bloggen og i hverdagen. Jeg skal blant annet begynne å ta treningen og kostholdet mitt seriøst, noe som virkelig er på tide etter et år med en ekstrem usunn livsstil. 

Jeg har for første gang kun kjøpt sunne varer og føler meg endelig klar for å endre livsstilen min. Jeg vet jeg har sagt det mange ganger, men nå har jeg kommet til et punkt der nok er nok. Jeg spiste på Max to ganger om dagen i fem dager, hehe ups. Kanskje jeg skal ta et før og etterbilde slik at dere kan se hvordan kroppen min forandrer seg på noen måneder nå? Det er helt utrolig hva usunn mat gjør med energien og humøret mitt. Nå skal jeg bli den energibomben jeg var for et år siden, jeg gleder meg. 

21 kommentarer

21 thoughts on “UKENS HANDEL // DIETTSTART

  1. Hei, liker deg og bloggen din veldig godt. Men når jeg ser innkjøpene dine og ser du kjøper brokkoli i poser, blir jeg litt frustrert. Du skal få kjøpe hva du vil, men å bidra til et større forbruk av plast, kun fordi det tar for lang tid å kutte opp brokkolibukettene selv blir for dumt. Beklager men ville bare du skulle tenke over dette

  2. Sunn livsstil? Haha mye på bildet der som ikke er særlig sunt som ketchupen og de riskakene er ikke sunne

  3. Elsker bloggen din. Du er en så fantastisk person. Du viser at du også kan spise usunt, og ikke bare lyver å sier at du spiser sunt. Du forteller at du ikke har det bra/dårlig. Du åpner deg opp å ikke later som at alt er tipp topp. Elsker innleggene dine om hva du handler og sånt. Stå på, fortsett med hva du gjør❤️

  4. Samme for meg hva du spiser,men sjekk innholdet i tortillaen du har kjøpt:p
    Og et sunnere valg hadde vært ketchup uten sukker:)
    Jeg har selv gått ned 10 kg på 10 uker ved å endre kostholdet mitt.Kaller det på ingen måte diet,men jeg gjør smartere valg.I uken er jeg opptatt av null sukker, men spiser mer enn nok,aldri sulten. I helgene koser jeg meg med god mat, men gjør smarte valg som å bytte ut rømme med Kesam,spiser kun en tortilla lefse,og lager heller en salat med porsjon nr.2, byttet ut fint pitabrød med grovt..også spiser jeg godteri KUN på lørdag.
    Det funker fjell,men jeg synes personlig «diett» er et ord jeg forbinder med sult.
    Men lykke til!Du er jo superfin som du er,men samme hvor super fin man ser ut på utsiden,om innsiden gråter og energinivået er på bunn..

  5. Se på emballasjen da.. ketchup har mer sukker enn cola. Og juice er like ille som brus… Og de tortillasene er i hvert fall drit usunne.

  6. Er ikke noe jeg ser på som usunt haha, men er jo faktisk gjort en test av riskaker som viser at det er null næring og ikke sunt som alle tror

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *