MIN ØNSKELISTE

Categories Mote

Reklame | Alle lenker er annonselenker - Nelly, Gina og BIkbok

NELLY


Kjole. HER / Suit dress. HER / Sko. HER


Bukse. HER / Hoodie. HER / Solbriller. HER


Jakke. HER / Kjole. HER / Kjole. HER


Link til settet alle har spurt om <3 Jakke. HER / Bukse. HER

BIKBOK


Kjole. HER / Genser. HER / Genser. HER


Kjole. HER / Bukse. HER / Genser. HER


Overdel. HER / Truse. HER / Kjole. HER

GINA


Genser. HER / Bukse. HER / Jakke. HER


Solbriller. HER / Veske. HER / Jakke. HER


Jumpsuit. HER / Genser. HER / Jumpsuit. HER

6 kommentarer

6 thoughts on “MIN ØNSKELISTE

  1. jeg har den nike buksa som du ønsker deg fra nelly😍😍 jeg har seriøst levd i den siden jeg fikk den😍😍 anbefales virkelig!!!

  2. Om du og Morten virkelig hadde elsket hverandre som før hadde dere ikke tatt en pause. Eneste grunnen til at dere tar pause er fordi dere er usikre på hverandre og er redd for å gi slipp. Husk på det.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *