BURSDAGEN BLE NESTEN AVLYST

Categories Personlig


Funfact; Jeg har et arr som ligner på en kvise. En annen funfact; Jeg vet ikke hvorfor jeg har fått det. 

Jeg lo godt av mange av disse bildene, litt av noen blinkskudd eller hva? Som jeg har fortalt dere tidligere så har jeg så og si kuttet ut alkoholen helt, så i går var jeg igjen edru på byen med jentene. Jeg har det like morsomt edru som full, eller jeg har det faktisk morsommere. Det er så digg å kunne huske alt som blir gjort og sagt, ikke våkne opp med fylleangst og i dårlig form. Jeg vil virkelig anbefale alle dere som drikker til å faktisk prøve å dra ut edru et par ganger, jeg er ganske sikker på at du vil like det…Eller hate det ;pPPpp

Jeg hadde forresten en veldig fin bursdag i går takket være jentene som kom hit for å feire meg. Jeg hadde egentlig tenkt å avlyse på grunn av at lokalet jeg skulle bruke ikke ønsket fest og jeg hadde ikke plass til så mange, men så ordnet Andrea og Ine en veldig fin feiring til meg. Nå ligger hele gjengen på sofaen, Stine har akkurat funnet hår i kebaben sin og jeg skal prøve å komme meg på trening snart. Vi snakkes senere <3

14 kommentarer

14 thoughts on “BURSDAGEN BLE NESTEN AVLYST

  1. Gratulere med dagen du har hatt:) Er så glad for at du skriver om det positive ved å ikke drikke (eller drikke mindre). For det faktisk er mulig å gå ut selvom man ikke drikker og ha det like gøy.

  2. Er det offisielt slutt mellom deg og Morten, eller har dere fortsatt pause? men er dere med hverandre/venner?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *