IKKE SPANDER DRINK PÅ MEG FOR Å FÅ DEG NOE

Categories Samfunn

KLEINE TING GUTTER GJØR PÅ BYEN

👎 Kommer med drikke på bordet uten at dere har snakket sammen. Det er ikke noe jeg hater mer enn gutter som bare kommer med drikke på bordet. Jeg synes det er superkleint, spesielt da 90% forventer at du skal tilbringe resten av kvelden med de etter at du har fått en drink. Veldig hyggelig at du ønsker å spandere, men ikke gjør det for å få deg et ligg. 

👎 Det er ikke sjarmerende å ta noen på rumpa/puppene. I går var det en som slo meg hardt på rumpa og holdt på å le seg ihjel da jeg snudde meg for å se hvem dette var. Er dette et sjekketriks du har på lista de ville jeg fjernet det med engang. 

👎 Vær så snill å ikke stirr creepy. Du vet når du kjenner blikket til et annet menneske nesten svi seg fast i ansiktet ditt? Så snur du deg for å se hvem som stirrer på deg så møter du et skikkelig creepy blikk. SLUTT MED DET. 

👎 Ikke snakk om pengene dine. Sist jeg var ute i Trondheim var det en som satt å viste meg lønnsslippene sine for å skryte over at han tjente så utrolig mye. Jeg snakket ikke med han resten av kvelden for å si det sånn. 

👎 Ikke snakk om liggene dine. Det var engang jeg snakket med en skikkelig sjarmerende og ikke minst kjekk gutt, så begynte han plutselig å fortell meg om liggene sine. HVOR EKKELT ER IKKE DET? I dont wanna know. 

PS; Jeg vet også at jenter gjør mye kleine/teite ting på byen, så dere trenger ikke å klikke for at jeg kun nevner gutter her. 

54 kommentarer

54 thoughts on “IKKE SPANDER DRINK PÅ MEG FOR Å FÅ DEG NOE

  1. Vil anbefale deg å dra til en jeansekspert og få råd om hvilke jeans som passer til fasongen din. Denne jeansen var mindre kledelig.

  2. Tess: kanskje du skal dra til psykolog for å få hjelp med selvtiliten din? Så lenge hun er fornøyd med hva hun går i, så spiller det jo strengt talt ingen rolle for deg hva andre går i. Lukter sjalusi på lang vei.

  3. Jeans-ekspert? Asså, hva faen? La nå folk for helvette gå med hva di vil.
    Visst ho trenger hjelp fra dere eller en «jeans-ekspert» så spør ho vel leserens sine eller de såkalte ekspertene?
    Noen folk er jo rett å slett skada.
    Du er nydelig Sofie ❤️

  4. Gutter som ikke ser bra ut men som likevel har selvtillit burde ikke få lov til å komme inn på utesteder der pene jenter pleier å henge! De burde kjenne sin plass når det kommer til hvilke jenter de kan ta kontakt med å ikke i forhold til sin egen liga. Altfor mange gutter som ikke har antenner nok til å skjønne dette! Kleine gutter bør holde seg hjemme i helgene for jentenes beste!

  5. Ennå en patetisk rosa blogger, hadde aldri spandert noe på deg, tror jeg heller ville blitt brent levende en å “få” no fra deg. Æsj

  6. Rumpebildet er sexy, men lommene ser ikke bra ut. Hvis man har ting på innsiden der, ville jeg fjernet det under fotoshooten.

  7. Fine bilder av ei fin dame om jeg sier det rett ut. 🙂
    Er heller ikke så interresert i å bli sjekket opp av folk. Men om folk vil prate med meg så får de selvsagt lov til det. Spiller ikke så stor rolle for meg om de ser “vanlig” ut eller er en “klasse for seg”. Utrolig hvor hyggelig noen folk er. Kanskje fordi jeg er hyggelig. Ja, altså nå er jeg ikke hyggelig mot alle for man kan jo ikke like alle. Sånn er det nå med folk, vi er forskjellig og har forskjellig interresser. Og alt for fulle folk som tar den helt ut er jeg absolutt ikke interresert i. Så er jeg heller ikke den som drikker meg sørpings. Lev livet slik man ønsker å ha det er mitt motto. 🙂
    Flasher nipples? Hehehe den var morsom. 😛 Har nå sett en del værre enn dette når jeg har gått rundt for å si det mildt. “Ingen kommentar” for å si det sånn. 😛
    Ha en strålende dag. (ᵔᴥᵔ)

  8. Eh, jeg tror vel at det «H» skrev var en harselering med de holdningene du gir uttrykk for i dette blogginnlegget, Sofie.
    Sier ikke at jeg er enig, men det var nok meningen hans.
    For min del er det ganske opplagt at samtlige av «triksene» du nevner funker helt fint i rett sammenheng fra rett mann, gjort på rett måte i det rette øyeblikket. Som det meste av annen sjekking. Sjekking er sosial atferd, og noen mestrer det alltid mer enn andre. De som mestrer alle metodene du beskriver der på en god måte, ser du nesten ikke på byen – de er for lengst i stabile forhold, og om det blir slutt bruker de svært kort tid på å finne ny.

  9. Fine bilder! Kunne med fordel ha brukt objektiv med storre blenderåpning for å få bakgrunnen enda mer uskarp, type 2,8 elns. Ellers veldig bra.

  10. Å spandere oppmerksomhet, drink eller hva som helst på en feminist, det bør man holde seg for god til.

  11. Det er greit, jeg foretrekker å spandere en øl på meg selv, å kunne ikke falle meg inn å gi oppmerksomhet til klovner som poserer midt i gata. Jeg lurer på om du klarer å holde de klissete og altfor korte griselabbene dine unna bank-kortene til “sponsorene” dine. Å se å få deg en annen bukse, den får deg til å se ut som en dårlig stappa middagspølse, hva med en kjole?

  12. Stig: Dust! Du er åpenbart av den typen som gjør nettopp det hun beskriver i innlegget. Følte deg truffet ikke sant? Hjelper det på selvfølelsen din å slenge dritt? Mange menn med liten penis gjør nemlig det. Btw, lær deg forskjellen på å/og. At du ikke engang kan noe så enkelt grammatisk grunnleggende sier litt om din mentale kapasitet. Skål

  13. Gutter, hun kan faktisk ikke sette seg i deres posisjon.. for hun er jente. Så slapp litt av

  14. Alle disse guttene som har kommentert her har sikkert lik IP adresse.. Tror ikke du det? Ser slik ut på skrivemåten… Sjekk det ut og anmeld..

  15. Fine bilder! Men er det ikke litt kleint og stå midt i veien i oslo sentrum og ha fotosoot?

  16. Kjenner meg ikke igjen i det heletatt. Men så brukte jeg 20åra på hasj røyking og world of warcraft.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *