NOEN HEMMELIGHETER JEG IKKE HAR FORTALT

Categories Personlig

♥  Denne er ganske ekkelt, så jeg forstår egentlig ikke hvorfor jeg nevner det, men men. Jeg biter negler hver gang jeg blir stresset, noe som vil si 70% av dagen, haha. 

♥  Jeg har aldri ligget med noen jeg ikke har kjent. Ine og jeg snakket faktisk veldig mye om akkurat dette teamet for noen dager siden, for det er ingen av oss som har snakket med noen på Tinder for å så møte de etterpå. 

♥ Jeg vet og tror at man kan få til akkurat det man vil her i livet. Ingen drømmer er for teite eller store, just watch me 😉

♥ Apropo punkter over her, jeg synes det er kjempe ubehagelig at noen prøver seg på meg. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg klarer det bare ikke. En venninne av meg filmet meg i det en gutt sjekket meg opp for noen helger siden, SE ANSIKTSUTTRYKKET MITT HAHHA. 

♥ Jeg er veldig avhengig av mamma og ringer hun nesten hver eneste dag bare for å snakke med henne. Vi har skikkelig bestevenn forhold. så jeg forteller hun absolutt alt som skjer i livet mitt. 

♥ Før så lot jeg meg virkelig påvirke av været, noe som egentlig er helt idiotisk. Hvorfor skal man irritere seg over noe man ikke får gjort noe med? Så utrolig unødvendig å bruke så mye tid og energi på ingenting. 

♥ Apropo været, jeg elsker å høre på regnet. Jeg kan ligge i flere timer kun for å lytte til regnet utenfor vinduet. Det er så deilig og ikke minst avslappende. 

♥ Jeg vurderte å trekke meg flere ganger fra Paradise Hotel på grunn av kjærligheten. Nei, jeg hadde ikke kjæreste, men jeg var veldig usikker på alt egentlig. Den dag i dag er jeg veldig glad for at jeg dro. Hadde jeg ikke takket ja ville jeg aldri hatt livet jeg har i dag, selv om det har sine baksider. 

♥ Jeg tenner lys hver eneste kveld. Jeg vil ikke tenke på hvor mye penger jeg har brukt på stearinlys de siste årene, det må være MYE. 

8 kommentarer

8 thoughts on “NOEN HEMMELIGHETER JEG IKKE HAR FORTALT

  1. Du virker som en ordentlig jente, som er mer den stabile og voksne “forholdsjenta” – ikke den single som er desperat og går til sengs med alt som tilbyr seg. Du skiller deg litt ut fra de andre bloggerne, syns jeg. Noe som er ekstremt bra og beundringsverdig. Jeg digger deg!

  2. Hva vil du oppnå med de lettkledde bildene/videoene på Snap/Instagram du lå ut idag? Syns du det er viktig å dele noe sånt?
    Ikke relevant i forhold til innlegget ditt her. Men skjønner ikke hva som får deg til å tenke at det er lurt å dele noe sånt på sosiale medier. Jeg følger deg verken på Snapchat eller Instagram, men dette dukket likevel opp på min telefon idag. Vær så snill å tenk deg om før du legger ut noe sånt.

  3. Jeg lover deg at du hadde blitt påvirket av været om du bodde i Bergen.. Det regner jo 90 prosent av tiden her..😢 Bor her selv, og jeg kjenner MANGE som har flyttet østover pga. de er drittlei regn HELE tiden!!! Gar grådig lyst til det selv..;)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *