DRESS LIKE ME

Categories Mote

Reklame | Alle lenker er annonselenker - Nelly, Gina, Bikbok, Gucci og YSL

Jeg vet mange av dere setter pris på innleggene jeg lager med lenker til klær jeg enten har eller ønsker meg. Jeg tenkte derfor å fikse et innlegg der jeg linker til alle mine seneste outfit. PS; Det er noen linker som ikke er identiske med klærne jeg har på meg. 


Genser. HER / Bukse. HER / Sko. HER

Kåpe. HER / Bukse. HER / Sko. HER / Caps. HER / Veske. HER

Kjole/genser. HER / Skjerf. HER / Boots. HER

Snekkerbukse. HER/ Genser. HER / Solbriller. HER

Jakke. HER / Bukse. HER /  Topp. HER / Sko. HER

Kjole/genser. HER / Boots. HER 

Jakke. HER / T-skjorte. HER / Bukse. HER

Genser. HER / Bukse. HER


Jumpsuit. HER

9 kommentarer

9 thoughts on “DRESS LIKE ME

  1. Ikke lek med meg for da blir jeg sint. Og jeg er deres venn, men helst la denne kommentar gå hus forbi

  2. Av og til skulle ønske jeg kunne ringe deg, jeg bryr meg veldig mye om mine venner. Og jeg er kjempesnill mot damer. Plz ikke misbruk meg

  3. Er noen av linkene som ikke vil åpne seg ved å “klikk her” som du skriver.
    Trykker på noen av dem så kommer jeg tilbake til blogginnlegget ditt istedenfor linken der du har kjøpt sko eller genser. Ellers kult innlegg 😊😊👍👍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *