BARNDOMSBILDER AV MEG

Categories Personlig

Reklame | Alle lenker er annonselenker - Nelly og Gina

 

I dag fikk jeg spørsmål fra lillesøsteren min om hun kunne legge ut barndomsbilder av meg og henne på Instagram. Jeg sa selvfølgelig ja, så lenge jeg ikke var naken på noen av bildene. Jeg vet ikke om det er noe alle barn gjør, men jeg gikk mye naken når jeg var liten. Jeg måtte derfor forsikre meg at ingen nakenbilder av 5 år gamle Sofie ble lagt ut på Instagram, haha. Jeg spurte om å få tilsendt noen av bildene da jeg tenkte det kunne vært morsomt å vise dere noen bilder fra da jeg var liten. Som dere ser så var jeg ikke så veldig flink til å dusje håret, for på det øverste bildet ser jeg ut som et eget produsert merke for smør. 

Dere som er på min alder husker kanskje hvor populært det var å stripe håret? Hjemmestriper og Nokia telefon var virkelig hot på 2000-tallet, haha. Det er grunnen til at vi har bærepose på hodet til dere som måtte lure på det. Er jo helt normalt, så regner med at det ikke var noen som tenkte over det 😉

Babybilder av pappa og meg <3 Jeg lurer enda på hvorfor jeg ikke har arvet brunfargen til pappa 🙁 dere ser helt sikkert ikke forskjell på hudtonen vår? 


Jeg tenkte forresten at jeg skulle tipse dere om noen gode tilbud på forskjellige nettsider til alle dere som ønsker å shoppe litt <3 

OPPTIL 50% PÅ NELLY


Blazer. HER / Bukse. HER / Jakke. HER

TRYKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL SALGET


Genser. HER / Kjole. HER / Jumpsuit. HER 

GINATRICOT HAR OPPTIL 70% RABATT

16 kommentarer

16 thoughts on “BARNDOMSBILDER AV MEG

  1. Søte bilder, synes det er så koselig med barndomsbilder<3 Var faren din fra utlandet siden han var så brun i forhold? Og hva heter lillesøsteren din?

  2. Tenkte faktisk ikke over at dere hadde poser på hodet før jeg leste teksten! Hhaha
    Håper du har hatt en fin dag 😃

  3. Lurer litt på hvorfor du ikke har nevnt lillesøsteren din på bloggen din før(ihvertfall så har jeg ikke fått det me meg):)

  4. Hej, er svensk men ska pröva att skriva på norsk så du sjönner meg bedre:) vorfor har ikke du og systra din samme efternavn? Är dere halv syskon?👶🏼❤️

  5. Ikke ment slik at du skal bli lei deg❤️ Hvordan/hvorfor døde pappaen/faren din?😕❤️

  6. Åherregud jeg tenkte heller ikke over posene på hodet før jeg leste kommentaren lengre opp , hahaha er det mulig
    Herlige bilder Sofie <3 legg gjerne ut bilder av deg og søsteren din fra nå i tiden 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *