JEG ER PÅ VEI TIL..

Categories Ikke kategorisert

Akkurat nå sitter jeg på flyet til Trondheim samtidig som jeg prøver å blogge litt. Jeg skulle egentlig ta flyet som gikk 08.50 i dag, men jeg bestemte meg for å bestille et senere et da jeg ikke orket å stå opp så tidlig. Jeg vet ikke hva det er med meg og Trondheim, men jeg bestiller ALLTID to-tre billetter før jeg faktisk reiser hit. Jeg vil ikke tenke på hvor mye penger jeg har brukt på fly, tog og buss det siste året. Kunne sikkert kjøpt meg en Villa på Frogner, hehe neida joda.

I går var jeg i overraskelsesbursdag til Andreas (eller TIX) som mange kjenner han som. Jeg må virkelig bare skryte av Ine som er kjæresten hans, for det var så utrolig fint gjort av henne. Hun har virkelig stått på en god stund nå for å få til en fin bursdag til Andreas. Det ble også et par intimkonserter etterpå som dere kanskje så på Snapchat? (Sofieeec). Grunde sang Starboy, Andreas sang en eller annen russesang jeg ikke kan navnet på og Vidar sang One night stand. Med andre ord en veldig vellykket kveld. 

Jeg innså nettopp at jeg ikke tok et eneste bilde med bursdagsbarnet, hehe ups. Nå skal jeg komme meg i en ny bursdag, så vi snakkes senere <3

👻SOFIEEEC

5 kommentarer

5 thoughts on “JEG ER PÅ VEI TIL..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *