UKEN SOM GIKK / EN NY HVERDAG I VENTE

Categories Personlig

Reklame | annonselenker - Nelly


Kjolen er dessverre utsolgt, men du finner lignende HER / Sko. HER

Ukens høydepunkt
Ukens høydepunkt må helt klart være turen til Trondheim. Jeg var veldig usikker på om jeg skulle dra da jeg hater å reise på helgeturer, haha. Jeg bestemte meg til slutt for å reise, noe jeg er veldig glad for. Jeg hadde en utrolig fin helg sammen med mine nærmeste i Trondheim og har endelig lært meg hvordan jeg skal kontrollere alkohol på en fin måte. Det er jo SÅ mye morsommere å være ute når man ikke drikker seg full, hvorfor har jeg ikke gjort dette før? Null fylleangst, ingen kleine Mystory på Snapchat og tipp topp form dagen derpå. Tenk at jeg faktisk trodde at jeg måtte være full for å ha det gøy, for en trist og dum tanke. 

Ukens koz
Jeg må være så kjedelig å si Trondheim igjen. Jeg bare elsker tiden jeg har sammen med mine beste venninner, det gjør virkelig noe med meg. Jeg har veldig mange fine mennesker i livet mitt som jeg setter stor pris på. Jeg har jo vært vandt til å være en liten kjøretur unna de, noe jeg absolutt ikke er nå lengre. Det var ikke før jeg flyttet jeg innså hvor utrolig avhengig jeg er av vennene jeg har i Trondheim og hvor godt det er de gangene jeg får vært sammen med de <3

Ukens tanke
Shit det er mye som har skjedd i livet mitt den siste tiden, som jeg dessverre ikke kan dele med dere helt enda. Det føles endelig ut som at livet mitt begynner å gå i riktig retning og at jeg har fått samlet alle tankene som har plaget meg som verst. Noen ganger skulle jeg ønske at jeg bare kunne dele alt med dere, for jeg vet dere virkelig ville likt denne personlige delen av livet mitt, men det går ikke. Jeg tror nok det ville vært sosialt selvmord, så det er kanskje best at jeg hopper over det. Jeg har i alle fall fått sortert tankene mine og er nå klar for en ny og POSITIV hverdag, hvem er med meg?? 😀

Ukens handel

Ukens sang
Hard 2 face reality med Poo Bear, denne MÅ dere høre <3 

Ukens shit happens
Denne uken har det ikke vært noen nedturer, hvor deilig er ikke det? Om jeg må finne noe å pirke på så må det være at jeg var så lat at jeg ikke orket å stå opp tidlig for å rekke flyet mitt til Trondheim, slik at jeg måtte bruke 1000 kr på en helt ny billett bare noen timer senere. Unødvendige penger? JA. Jeg burde egentlig ikke ha tilgang til penger, jeg suger til å tenke fornuftig 🙁

Ukens innkjøp
Jeg shoppet en utrolig fin bukse på Bikbok som jeg skal vise dere denne uken, helt klart en av mine favorittbukser!

Ukens mest leste innlegg
Ukens spørsmål
Kjærlighet
Ikke stirr på kroppen min når jeg trener

8 kommentarer

8 thoughts on “UKEN SOM GIKK / EN NY HVERDAG I VENTE

  1. Full respekt for at du ikke vil si hva som har vært eller gå i dybden på hvilke tanker du har. Men jeg kjenner jeg er nysgjerrig på hva du gjør for å komme deg videre? Hvordan samler du de og hvordan tar du tak i de? Hvis du klarer å lage et innlegg om det uten å gå i dybden på hvordan du selv har det hadde det vært kult! Du er utrolig inspirerende og hjelper meg mye! 😄 men å sortere tanker og hvilke rekkefølge jeg skal gå er jeg veldig nysgjerrig på 😂

  2. Kode for de under de 26 på norwegian : UNDER26 så får du alle innlands flybilletter til 299 😙

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *