DET HAR SKJEDD IGJEN…

Categories Personlig

Akkurat nå sitter jeg i sofaen å blogger, stresser og passer på Celine. Celine fikk mensen i går, noe som gjør hun skikkelig deppa og…trøtt? Hun sover i alle fall døgnet rundt og har absolutt ikke lyst til å gjøre noe som helst. Jeg prøvde å ta henne med på tur, men da la hun seg bare ned på bakken. Er det noe som er helt sikkert så er det at jeg ikke kan få barn, for jeg blir så stresset hver gang det er noe med Celine. Hun er jo dessverre plaget meg noe hele tiden, så det skjer jo igjen og igjen. Jeg kan ikke så mye om hunder og løpetid, men det er vel ikke bare Celine som reagerer sterkt på det? Sist hun var sånn her tok jeg henne til dyrelegen og de absolutt ingenting. Det er nok bare jeg som stresser og overtenker. 

Jeg skulle egentlig vært på boklanseringen til Julianne nå, men jeg må vente til Celine får barnevakt. Jeg tør ikke å la henne være alene hjemme i et par timer, i tilfelle det skjer noe. Jeg hadde aldri tilgitt meg selv om noe hadde skjedd med henne, det er helt sikkert. Jeg skal ta masse bilder i kveld, slik at dere får se outfiten min, men her er en liten sneak peak ;-*


Er det forresten bare jeg som har skikkelig skeive nesebor? Eller.. det er vel heller det at de har forskjellig størrelse? Jeg synes nesten det er litt sjarmerende, haha 🙂

23 kommentarer

23 thoughts on “DET HAR SKJEDD IGJEN…

  1. Har selv ei tispe som har løpetid nå, alle hunder reagerer forskjellige. Min sover også så og si hele dagen men er ekstremt kosete og oppmerksomhetssyk. Går inne med bleie siden vi har en hannhund som ikke er kastrert og jeg vil ikke ha valper😅 du er nok bare overnervøs, men jeg forstår deg godt! Blir ekstremt stresset og ut av meg selv når det er noe med hunden min. Den minste ting som er unormal ved henne enten vekker meg eller gjør meg urolig, de blir som et eget barn. Du får prøve å ta det med ro, og glede deg til hun er ferdig med løpetiden og er mer segselv igjen:)

  2. Om du ikke vet hvordan du skal ta vare på hunden din/vet hva du skal gjøre når hun har løpetid og ikke føler du har noe særlig kunnskap om hunder og løpetid som du sier, så bør du vel strengt tatt ikke hatt hund!! Før man velger å skaffe seg hund bør man lese seg opp sånn at du vet hva DIN hund trenger, og hva slags personlighet den har så den tilpasses deg og din livsstil, ikke bare kjøpe hund fordi du synes det hun er søt!!!! Løpetid er ikke farlig!!

  3. ” Er det noe som er helt sikkert så er det at jeg ikke kan få barn”. Ikke si sånn? Folk prøver i 2 år, og du sier at du ikke kan det. vet du det?
    hvor er kjolen på forgje innnlegg fra? Sick fin

  4. Vet om flere hunder som er sånn. Men hvorfor ikke sterilisere henne? Så slepper du jo det😊 om du ikke skal avle på hun da😁

  5. Ja la det bli et problem å ha skeive nesebor……Da må du ha studert deg selv nøye for å i det hele tatt se det! Hvor selvopptatt går det an å bli? Løft blikket litt og se hva som skjer i verden rundt deg… Kan anbefales!

  6. Jeg har også en tispe som reagerer akkurat som Celine.. føles nesten ut som at de bare skal ha sine siste dager her.. ligger å sløver hele dagen, vil nesten ikke spise, vil ikke på tur, helst ikke ut i Hagen for å tisse.. Hun vil absolutt ingenting, ikke engang kos er hun interessert i når det er løpetid på gang.. jeg skjønner godt at du blir litt stresset over det, det kunne hende jeg hadde blitt det og hadde det ikke vært for at jeg er oppvokst med hunder fra jeg var født og har sett at de alle har reagert forskjellig 🙂 ha en fin kveld videre, flotte Sofie <3

  7. har en kompis som har ei tispe som er akkurat lik! dyrlegen sa faktisk at det kan hende hun har mensensmerter

  8. Hihi husk en ting. Selvfølgelig kan du få barn. Alle foreldre stresset når barna ikke har det bra du har fått en forsmak når det gjelder hunden.

  9. Hadde ei tispe før som også reagerte veldig på løpetid. Hun hadde det ret og slett ikke bra og plagdes veldig når løpetiden ankom. Hun ble sterilisert og ble veldig mye bedre etter det

  10. Bare for sikkerhetsskyld – sjekk ar hun ikke har livmorbetennelse. Veldig mange godt voksne tisper får dessverre det, og da gjelder det å være raskt ute

  11. Ble sykt glad for at du også har skjeve nesebor!! Hater nesa mi pga akkurat dette og føler jeg er den eneste som har det, alle andre har helt symmetriske liksom:( Men dette fikk meg til å føle meg litt bedre 😀

  12. Hunden min fikk innbilt svangerskap + ofte betennelse i livmoren etter hver løpetid.. Stakkars, hun ble kjempe deprimert etter løpetid da hun skjønte at det ikke kom noen valper.. Så vi tok og steriliserte henne så hun slapp det, og hun ble mye bedre med en gang! Bare et lite tips, om hunden din reagerer veldig på det med løpetid 🙂

  13. Veldig vanlig at de blir deprimert under løpetid. Min er helt lik, hun vil ingenting, er slapp, går med halen mellom beina og stresser veldig, og etter løpetiden får hun innbilt svangerskap, så er deppet fra det starter til 2 måneder etter endt løpetid. Du trenger ikke å være bekymret, bare ikke håndter eller uttrykk deg annerledes, da gir du uttrykk for at det er noe gale ovenfor hunden og hun vil få det enda verre. Lykke til! Kjipt å se pelsbarna deppet

  14. Vi og har ei tispe som reagerte voldsomt når hun hadde løpetid. Hun sov døgnet rundt, var supertreg når vi var ute på tur, og lagde masse sånne “jeg har det ikke bra”-lyder. Det hjalp jo heller ikke at jeg var stressa over formen hennes, haha. Men hun ble alltid seg selv igjen etterpå, og jeg lærte meg å kjenne igjen hva som var typisk for henne på løpetid.
    I fjor fikk hun livmorbetennelse og måtte operere ut livmor og eggstokker, så, hell i uhell, nå slipper vi hele løpetiden!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *