UNØDVENDIG Å BOOKE HOTELL I BYEN MAN BOR I?

Categories Reise


Se den nydelige utsikten fra hotellrommet <3

Er det noen som klarer å ser hvor jeg har booket hotell? Det morsomme er at dette er et resultat av litt for mye promille natt til søndag, haha. Som jeg har fortalt dere før så elsker jeg å overraske andre og ikke minst å gi gaver, så jeg bestemte meg rett og slett for å booke en natt på The Thief i bursdagsgave. Jeg har lenge hatt lyst til å sove her, så det var virkelig på tide. Jeg synes bare det er litt unødvendig og.. rart? å booke hotell i byen man bor i, haha. 

Jeg kan allerede love dere at jeg kommer til å sove her igjen for dette er virkelig et av de fineste hotellene jeg har bodd på. Nå er planen å komme seg på trening før vi skal en liten tur på spa etterfulgt av en bedre middag. Vi snakkes senere <3

29 kommentarer

29 thoughts on “UNØDVENDIG Å BOOKE HOTELL I BYEN MAN BOR I?

  1. Jeg syntes at man av og til (selvom det var litt tåkete når du bestilte) fortjener noe sånt og at av og til så er det godt og bare sløse litt penger på seg selv❣️

  2. The Thief er helt amazing! Kos dere maks og nyt det.
    En drink på takterrassen er heller ikke feil 😉

  3. Syns ikke det er rart eller unødvendig å booke hotell der man bor, gjorde det selv i helgen sammen med kjæresten, så vi fikk kjæreste tid å bare kunne nyte tiden med hverandre uten barn eller noe tilstede 😀

  4. jeg gjorde akkurat det samme helgen som var, bodde på hotell på det fineste hotelle i tromsø som bursdagsgave til meg selv😍 angret ikke ett sek

  5. Du virker så mye gladere nå som dere har begynt å være sammen igjen!! Det er virkelig fantastisk å se

  6. Ææææ!! Er du å Morten sammen igjen siden Andrea la ut at du sa «Celine, vil du ikke kom å klø Morten» elns😂😍

  7. Skjønner hvis du ikke vil svare, men betyr dette at du og Morten er sammen igjen? Ta den tiden du trenger med å fortelle dette hvis du ikke har lyst, mener ikke å presse deg <3

  8. Hei! Så akkurat på snappen din at du var på en indisk (?) Resturant og det så sykt bra ut!! Hvilken var det?

  9. Tror de fleste skjønner at du og Morten er gode venner og kanskje mer, så det at dere har kontakt trenger dere ikke å skjule. Så bare fortell om dere er venner eller kjærester. Det virker som om dere har fiksa opp i å med at du snakker om Morten hele tiden og nå er dere på hotel sammenligne sover sammen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *