DATENIGHT

Categories Reise

Som dere vet så sjekket Morten og jeg inn på hotell for et par dager siden. Personlig synes jeg det er bedre å skape minner enn å få ting i bursdagsgave, så det var derfor jeg bestemte meg for å gi Morten en natt på hotell. Vi begge har snakket lenge om å sove på The Thief, så hvorfor ikke bare gjøre det? Som jeg allerede har nevnt så er dette en av de beste hotellene jeg har sovet på. Jeg må også skryte veldig av servicen vi fikk, for vi ble faktisk oppgradert til suite på grunn av at TV’en ikke funket på rommet vårt. Er ikke det god service så vet ikke jeg! Tusen takk for et herlig opphold The Thief ♥

Som dere vet så hadde jeg også bursdag for en liten stund siden, så Morten tok meg derfor med ut for å spise. Planen var egentlig å dra på kino også, men vi fant ut at det var bedre å ligge i sengen å slappe av. Vi testet ut The Pink Elephant som ligger på Tjuvholmen. Maten var veldig god, så jeg vil virkelig anbefale dere å ta turen dit. Jeg ELSKER jo Indisk mat også, så det kommer fra en som virkelig vet hva hun snakker om, hehe. Naan-brødet der var også helt fantastisk, nam!!

19 kommentarer

19 thoughts on “DATENIGHT

  1. Åååååå😍😍😍nå ble jeg glad!! Har lengtet å se dere sammen❤️Omg dere er så goals👫

  2. Så godt å sjå dekkan kose dekkan masse! 😊 og kje minst at dekkan er sammen igjen! ❤💙 eg synes at det e ufattelig dårleg gjort av andre mennesker som kje har bedre å finne på enn å ødelegg og skape rykter!
    Kje høyr på dei, sjøl om det kje er lett. Stol heller på din partner enn dem du kje kjenner som e bare ute etter faenskap.
    Stå på! Eg heier på dekkan ❤💙 ha ein fin kveld vidre! ❤😊🤗

  3. Du skulle ringt The Thief og lagd en avtale på forhånd. Med din leserskare burde de betalt deg for den presentasjonen du gjør av deres hotell 😉 Som toppblogger burde det være unødvendig å betale for slikt!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *