OUTFIT OG DAGENS PLANER

Categories Personlig

Reklame | annonselenker - Nelly og Bikbok


(annonselenker) Genser. HER /  Boots. HER / Veske. Louis Vuitton

Akkurat nå sitter jeg her å blogger, men jeg burde egentlig komme meg i dusjen. Ine har kommet til Oslo og vi skal nå møte Isabel og Newa for mat og drinks. Det er utrolig lenge siden jeg har sett Isabel, så jeg kjenner jeg gleder meg skikkelig til ikveld. Ine er jo annenhver helg i Oslo, så hun har jeg ikke rukket å savne helt enda, haha. Newa er det heller ikke så alt for lenge siden jeg har sett, men det blir uansett veldig hyggelig. Jeg vil også bare tilføye en liten ting som jeg allerede har nevnt på bloggen, NEWA ER EN FANTASTISK JENTE. Husk at ting ikke alltid er slik som det ser ut på TV, for det er MYE klipping bak. Etter å ha vært med i en sesong selv så vil Paradise Hotel aldri bli det samme. Dere må ikke dømme ut ifra alt dere ser, vær så snill å husk det. 

Nå må jeg nesten komme i gang, så vi snakkes imorgen <3 ha en fin kveld, dere. 

16 kommentarer

16 thoughts on “OUTFIT OG DAGENS PLANER

  1. Åååå sykt fin du er! <3
    Hvordan får man lagt et bilde med full str på instagram? Enten blir det zoomet inn, eller så må jeg bruke instasize, og da blir det en hvit kant rundt... please heelp!

  2. Hei jeg vet åssen det er å bli klipt på TV og syns det er sårt for begge parter. Nå vet jeg ikke hele historien om dette og det mener jeg er mellom Erik og Newa men jeg har et spørsmål for reagerer litt på Erik sin Insta story og virker som at han setter newa i dårlig lys
    Han sier at han mener at newa setter deg og andre bloggere opp til å skrive dette om newa.
    Jeg tror det er frivelig fra deres parter

  3. Anonym: Hei! Skjønner ikke hvordan enkelte klarte å vinkle det jeg skrev negativt om han på dette innlegget? Jeg skrev at Newa er en fantastisk person og at vi må huske at mye klippes bort. Alt i alt så har jo ikke Newa vært veldig heldig med hvordan hun har blitt fremstilt på TV og det er akkurat derfor jeg uoppfordret følte for å gi Newa noen fine ord. Hun er en helt fantastisk jente i virkeligheten, og synes derfor det er synd at hun får så mye hat. Andrea ble også klipt som dritt i hele vår sesong. Det var vondt for meg å se at en så fantastisk jente fikk så mye ufortjent på grunn av at folk dømte henne etter hva de så på TV. Det er akkurat derfor jeg følte for å si noen fine ord om Newa som person. At jeg blir uttalt som en horevenn på grunn av dette er for meg ganske sykt, men det får så være 🙂 Man lærer vel til slutt tenker jeg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *