FAKTA OM PARADISE HOTEL

Categories Paradise Hotel

Paradise Hotel facts 

♥ Det er ekstremt lett å bli betatt av hverandre inne på hotellet. Grunnen til det er at vi kun har hverandre, så det er på en måte ikke så mange å velge i? haha. Man får jo også et helt spesielt bånd der inne, noe som kan utvikle seg til andre ting. Vi må jo ikke glemme at Andrea var betatt av Kevin, noe som ALDRI kunne skjedd på utsiden av hotellet. De to er jo som dag og natt og man kunne vel egentlig ikke fått en mer ulik match. Petter gikk jo også rundt å sa at han var forelsket i Andrea, haha nåå <3 

♥ Vi får tre måltider om dagen, frokost, lunsj og middag. Frokost og lunsj er det bare noen timer mellom, mens lunsj og middag er nesten en hel dag. Liten overdrivelse, men det er maaange timer det er snakk om. Jeg tror kanskje frokosten er 10 ca, så er lunsjen 1 og middagen 6-7. 

♥ Du får vite med engang du går ut av porten på Paradise Hotel om du skal reise hjem eller om du får en ny sjanse. Jeg fikk høre “Det er ikke over for deg enda, Sofie”

♥ Som dere sikkert vet så får vi en mobil hver som vi kan ta masse bilder med inne på hotellet. Disse bildene får vi ikke før vi har kommet hjem til Norge og vi får heller ikke tilsendt alle bildene med engang. Jeg vet ikke hvordan det er med årets sesong, men vi fikk tilsendt noen bilder hver eneste dag. Bildene vi for eksempel tok mandag uke en fikk vi tilsendt samme dagen som det ble sendt på TV. Grunnen til at vi ikke fikk tilgang til alle bildene med engang var for at vi ikke skulle spoile noe for seerne. 

♥ Må vi på do for å bæsje eller tisse for den saks skyld så snur ofte kameraene seg bort fra deg. Det er lite interessant for kamerateamet og dere seere å se at vi sitter på do å bæsjer, så man trenger derfor ikke å bekymre seg for å bli filmet på do. 

♥ Apropos det jeg skriver over her. Under mitt siste intervju til Paradise Hotel fikk jeg spørsmålet “Hva gruer du deg mest til?”. Svaret mitt var ” Å bæsje på TV”. Jeg fikk beskjed om at jeg ikke trengte å bekymre meg for det, noe de hadde helt rett i. 

9 kommentarer

9 thoughts on “FAKTA OM PARADISE HOTEL

  1. Så dere spiser middag ja? Haha, regna egentlig med det, men har alltid lurt på hvorfor de aldri viser at dere spiste middag. Bortsett fra når dere fikk middag til frokost, eller var det i årets sesong kanskje? haha. 3 måltider om dagen er jo egentlig veldig lite, men var det sånn at dere kunne spise frukt og sånt eller noe i mellom?

  2. Men de filmet Marius som er med denne sesongen når han satt og bæsjet.. Både prompet og bæsjet.😀

  3. Interessant! Men synes dere ikke det er litt kleint å bæsje når doen ikke har dør, så hvem som helst kan komme innom osv.?🙈

  4. vet ikke hva som er “galt” med bloggen din, men får varsler av safari-nettsiden om at den bruker for mye minne? så den reloader automatisk etter en liten stund, og det er irr når jeg vil bla ned og lese 🙁

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *