UKENS SPØRSMÅL

Categories Personlig

Hva er det beste med følgerne dine? 
At dere er så snille! Jeg får så mange fine kommentarer hver eneste dag, det betyr så UTROLIG mye. Tusen takk dere <3

Er du og Morten sammen?
Spør du meg så spør jeg deg, haha neida. Akkurat nå er vi i en fase der vi prøver å finne ut hva vi vil, noe mer svar enn det kan jeg dessverre ikke gi dere. 

Har du hatt regulering?
Nei, det har jeg ikke. Jeg har veldig rette tenner, utenom en som er ganske skeiv. 

Hva er din største drøm?
Skape noe helt eget. Som dere vet så drømmer jeg om å få mitt eget sminkemerke, wuuhuu.

Hvem er din favoritt i årets sesong?
Newa, Ingrid og Leo. Jeg har også begynt å like Karoline mer og mer, herregud for ei RÅÅÅ jente. 

Hva synes du om årets sesong av Paradise Hotel?
I starten synes jeg den var veldig kjedelig, men når har den virkelig begynt å komme seg. 

Savner du PH?
Både ja og nei. Nå når jeg sitter på utsiden å ser hvor mye dritt enkelte deltakere får så husker jeg hvor utrolig stress og kjipt det til tider kunne være. Jeg rømte tross alt til Barcelona og Roma for at jeg ikke klarte mer. Vær snill folkens, det er bare et TV-program. 

Har du tips mot jentedrama? 
Nå vet ikke jeg hvilket drama det er snakk om, men kommunikasjon løser MYE. Om noen behandler deg som dritt uten grunn ville jeg absolutt bare trekt meg helt unna det. Drama løser aldri noe, just saying. 

Når begynte du å tjene penger på å blogge?
Min første lønn var vel i april? Kanskje mars. Jeg husker ikke helt. 

Når var du sist sammen med Morten?
I dag.

Er det sant at du og Kevin lå sammen rett etter Mexico?
Nei, det er ikke sant. Vi har alltid bare vært venner.

Hva tenker du om at Martine Lunde baksnakker deg?
Åååh har det skjedd igjen ? 🙁 Hahah, jeg måtte bare ta med dette spørsmålet for at det var så teit. Det er litt morsomt at noen enda prøver å skape drama mellom Martine og meg. Vi er venner og har alltid vært venner <3

Hvor mye tjener du i måneden? 
Det varierer veldig, alt fra 50-100.000.

Er det sant at du fikk tilbud om å være med i årets sesong av Paradise Hotel?
Nei, det er ikke sant. 

Har du fortsatt sexforbud? Hvis ja, er ikke Morten lei?
Jeg har ikke vært på behandling på en god stund nå, så svaret skulle vel egentlig være nei, men på grunn av min latskap så er svaret dessverre ja. Morten er ikke lei.

Når hadde du og Morten sex sist?
Hehehe, nå kan du lure 😉

Hvem var han du kysset på byen? 
Regner med at det er Torkel du mener? Han er i så fall min homofile venn <3

Er det sant at Kevin ble hentet av ambulanse på grunn av slåsskamp?
HAHA NEI!!! Kevin er ikke typen til å slåss. 

26 kommentarer

26 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Det jeg ikke skjønner er at hvordan dere bloggere slite med økonomien og si at vi kan ikke kjøpe ditt og datt fordi dere ikke har mer penger.. dere tjener jo liksom 100 000kr i måned på bloggen..

  2. Hei! Har to spørsmål:
    1. Hvor er toppen på bilde nr 2 fra?
    2. Lurer på hvordan dere bloggere gjør det med skatt, må dere betale den etterskuddsvis etter lønn, eller trekkes den normalt slik som hos de fleste når de får utbetalt lønn? 🙂

  3. Hvis du er for lat til og ha sex, høres det ikke så veldig bra ut for forholdet deres… Det er vel ikke helt slik et forhold skal være etter kun 1 år, eller??

  4. Altså hvor har dere lest at Sofie er gravid??
    Hadde hu vært gravid, hadde hu vel kanskje sagt det? ❤️😂
    PS: elsker bloggen din ❤️💗❤️

  5. Ehh. Her for en mnds tid siden satt du å sutra at Celine fikk en dyrlegeregning på 2500kr og du hadde IKKE RÅD. Brått har du 50-100k i mnd? Latterlig

  6. Trenger ikke ta med «sex med Morten» og alle andre spørsmål du ikke klarer å svare sikkelig på

  7. Vil du fortelle dine tanker om utøya filmen? har sett den og fikk en del blandet følelser, hadde likt å vite reaksjonen eller tanken fra en person som faktisk var der! skjønner hvis dette er noe du ikke ønsker å snakke om.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *