MARTINE OG JEG SKAL HA EGET EVENT

Categories Ikke kategorisert

Reklame | Samarbeid med Oslo City

Hei dere <3 Nå har jeg akkurat kommet hjem fra sminkekurs som jeg skal fortelle dere alt om imorgen. Er det noe jeg har innsett i dag så er det at jeg ikke kan noe om sminke, selv om jeg trodde jeg kunne masse. Jeg gleder meg veldig til å kunne dele mine erfaringer med dere etterhvert, kanskje dette blir en sminkeblogg? hehe NEIDA. 

Nå skal jeg begynne å ordne meg, for i kveld skal vi en liten tur ut. Jeg skal på kurs klokken 10.00 i morgen, så jeg må virkelig prøve å ta det rolig i kveld. Det er en liten trøst at Ine er sammen med meg på dette kurset, sånn at vi er to stykker som får lite søvn i natt. 

Jeg må forresten fortelle dere om noe sykt kult som skjer neste lørdag. Martine og jeg har holdt en hemmelighet for dere en liten stund nå og det er det at vi skal ha eget event på Oslo City. 28 april er det Spring Fashion der vi har designet våre egne modeller i klær som vi liker. Vi har også plukket ut sminke slik at modellene blir kledd og sminket etter vår smak. Det skal derfor være moteshow med Catwalk i første etasje på Oslo City, noe vi virkelig gleder oss til. Etter moteshowet er det satt av 45 minutter der dere kan møte oss for å ta bilde og snakke litt. Jeg vet det er mange som har etterspurt en meetup, så nå har vi endelig klart å fått fikset det. Jeg tror denne dagen vil bli sykt kul, morsom og innholdsrik. Jeg har også hørt noen rykter om lykkehjul der du kan vinne masse premier. Det skal blant annet deles ut goodiebags til fem heldige vinnere, wuuhuu!!

HVOR? OSLO CITY, utenfor Jack&Jones. 

NÅR? LØRDAG 28. april- klokken 14.00.

HVOR KAN MAN TA BILDER? I andre etasje, ved OSLO CITY logoen. Rett over der scenen står.

4 kommentarer

4 thoughts on “MARTINE OG JEG SKAL HA EGET EVENT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *