FOR TO ÅR SIDEN..

Categories Personlig

Ofte når jeg har null inspirasjon til blogging går jeg alltid gjennom mitt og andre bloggere sitt arkiv. Det er faktisk mye inspirasjon å hente, bare et lite tips til alle dere bloggere der ute som sliter med å finne inspirasjon til hva dere skal skrive om. Jeg bestemte meg derfor for å se på arkivet mitt fra April 2016. Jeg synes nesten det er litt fascinerende å se hvor mye man endrer seg uten å legge merke til det selv. Det er jo ikke akkurat sånn at jeg har gått inn for å se annerledes ut, det er jo noe som bare har skjedd. Jeg vet ikke om dere kjenner igjen kjolen? men det var den jeg hadde på meg på introen min til Paradise Hotel, som forresten er det styggeste jeg noen sinne har sett av meg. En liten funfact, jeg gråt første gangen jeg så den, haha. “ER DET SÅNN JEG SKAL SE UT PÅ TV??”

En annen funfact er at jeg ordnet meg skikkelig for å ta disse bildene, slik at jeg kunne skrive et innlegg om at jeg skulle på party, haha. Sannheten var at jeg dro rett hjem, tok av meg klærne og så på en film istedenfor. Fake it till you make it? 😉 Du kan lese innlegget HER

Hva synes dere om Sofie i 2016? Yay og Nay?

18 kommentarer

18 thoughts on “FOR TO ÅR SIDEN..

  1. Gøy å se hvor mye man har forandret seg uten å gå inn for det ja. Du var flott da og er flott nå Sofie!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *