JEG TAKKET NEI TIL STUDIEPLASSEN

Categories Ikke kategorisert

Reklame | Sponset kurs av Tone Lise akademiet

Som mange av dere vet så hadde jeg også meldt meg på skole i L.A samtidig som jeg sendte søknaden min til Paradise Hotel. Jeg var på et sted i livet der jeg trengte noe nytt, så jeg måtte derfor ha en plan B om ikke plan A gikk i boks. Da jeg fikk tilbudet om å være med på Paradise Hotel var valget lett, for make-up kunne jeg gjøre senere. Et år etter Paradise Hotel fikk jeg tilbud om å lære meg make-up på Tone Lise akademiet, noe jeg selvfølgelig takket ja til. Som dere vet så er min store drøm å kunne skape et eget sminkemerke, men før jeg gjør det vil jeg virkelig lære meg make-up. Jeg synes det er synd at det er så lett å kunne få sitt eget merke som influencer uten å vite hva du driver med. “Jeg har min egen kleskolleksjon, men kan ingenting om klær”. Nei takk! Jeg vil vite MASSE om make-up slik at jeg vet jeg kan skape det beste merket. 

Skolen jeg skal ta begynner ikke før i august, så det var derfor jeg bestemte meg for å ta noen kurs i forveien. Tone Lise akademiet har flere tilbud utenom skole, for her kan du ta masse kurs. Ikke bare innen make-up, men også vipper, voksing og negler. Du kan lese mer om det HER

Som jeg fortalte dere for noen dager siden så trodde jeg at jeg kunne make-up helt til jeg dro på dette kurset, haha! Jeg lærte hvilken foundation jeg skal bruke, hvordan jeg legger eyeliner (ENDELIG), øyenskygge og bryn. Ine og jeg har lært noe helt fantastisk innen bryn, som vi ble enig om å ikke fortelle noen. Kanskje jeg viser dere etterhvert 😉 haha. 


Hahaha pen ?? 😉

7 kommentarer

7 thoughts on “JEG TAKKET NEI TIL STUDIEPLASSEN

  1. Hva gjør du med Celine når du flytter? Med tanke på at du sikkert får lange dager på skolen osv.. håååper hun blir med ❤️❤️❤️

  2. Håper du kommer til å trives veldig når du begynner i august, og at det ikke blir alt for skummelt med noe nytt. Men akkurat DET ser jeg ikke for meg kan gå noen andre veier enn den gode veien egentlig. Så lenge jeg har visst litt om hvem du er så har jeg egentlig alltid sett på deg som ei som tar i mot nye utfordringer og opplevelser nærmest på strak arm, og som attpåtil håndterer og fikser dem veldig, veldig bra 🙂
    Du jeg har forresten en make up-challenge til deg angående det spørsmålet du har avsluttet dette innlegget med. Men for å svare på det først. JA, du er helt udiskuterbart pen, på alle bildene i dette innlegget og ellers, med eller uten sminke.
    Og så var tanken: Kan du ikke prøve å faktisk sminke deg skikkelig stygg en gang, for å se om det er mulig? For jeg personlig tror du skal slite litt med akkurat det, og det har INGENTING med dine sminkekunnskaper å gjøre, bare så det er sagt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *