DERFOR FLYTTER JEG IKKE TIL TRONDHEIM

Categories Personlig

Reklame | Oppholdet er sponset av Comfort Hotel Trondheim

Det er mange som har spurt meg hva som skjer med planene mine rundt det å flytte til Trondheim. Det er ikke så mange måneder siden jeg var helt hundre prosent sikker på at jeg kom til å flytte. Jeg følte meg ikke hjemme i Oslo og snakket åpent om at jeg følte meg veldig ensom og alene. Som dere kanskje vet så er jeg den typen som rømmer fra problemene mine, hehe ups… Det føltes derfor lettere å flytte tilbake til Trondheim istedenfor å ta tak i “problemene” mine i Oslo. 

Jeg bestemte meg for å ta meg litt i nakken å faktisk innse at jeg trenger å være i Oslo akkurat nå. Jeg trenger å utfordre meg selv litt selv om jeg hater det. Føler jeg meg ensom? Okei, da må jeg slutte å synes synd på meg selv å ta mer kontakt med de vennene jeg allerede har. Føler jeg meg ikke hjemme? Har jeg egentlig noen gang prøvd å føle meg hjemme i Oslo? Nei. Rett og slett for at jeg var så bestemt på å flytte tilbake til Trondheim. Jeg bestemte meg derfor for å gi det litt tid og puste litt, hva skjedde så? Det ble plutselig helt uaktuelt å flytte tilbake til Trondheim. Oslo er en helt fantastisk by, jeg har mange fine venner her og det er her mulighetene mine rundt jobb er. SELVFØLGELIG skal jeg være i Oslo 

Jeg trenger heller ikke å stresse med å ha et sted å bo i Trondheim da jeg alltid er velkommen til Comfort Hotel Trondheim. Dere som har fulgt bloggen min har kanskje sett at jeg har bodd her hver gang i nesten et år nå? Jeg er superfornøyd med hotellet, servicen og ikke minst beliggenheten. Tenker du deg en tur til Trondheim i sommer vil jeg virkelig anbefale å booke dere rom på Comfort som dere finner HER. Solsiden er super populært på sommeren og hotellet ligger bare noen minutter med gangavstand unna. Det er også i nærheten av masse restauranter, shopping og kino. Det er en grunn til at jeg alltid velger å komme tilbake gang på gang, noe du også vil etter å ha bodd på Comfort Trondheim, i promise. Helt klart det beste hotellet i Trondheim <3

Jeg har det med andre ord veldig bra akkurat nå og trenger ikke å stresse med leilighet når jeg har fått dette hotellet som mitt andre hjem <3 Jeg blir nok å flytte tilbake til Trondheim etterhvert, men det blir ikke med det første. Hvem trenger leilighet når de har hotell? 😉 hehe. 

8 kommentarer

8 thoughts on “DERFOR FLYTTER JEG IKKE TIL TRONDHEIM

  1. Jeg har hørt at du egentlig skulle flytte til Trondheim på grunn av bruddet mellom morten og deg. Så du har valgt å bli for å prøve å redde forholdet ?

  2. Ser på ses9 nå:) hvorfor sa du egentlig til kev at ingen kom til å stemme på han? Har aldri fått inntrykk at du er en av dem som må snakke ned andre for å føle deg bedre💓

  3. Anonym: Alkohol + klipping + det juryen sa på utsiden av hotellet. Nei, jeg er ikke en sånn type person, men jeg var veldig såret av Kevin jeg også. Alle gjør feil noe jeg gjorde den kvelden. Gråt jo dagen etter å beklagde meg da jeg synes det kom uheldig ut 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *