FAKET FORHOLD OG KASTET ANDREA UT AV LEILIGHETEN

Categories Personlig

Reklame | Annonselenker - Nelly


Body. Lignende HER / Bukse. HER

MERKELIGE TING JEG HAR HØRT OM MEG SELV

Morten og jeg faket pausen vår. Det som er litt morsomt er at noen mener at Morten og jeg faket pausen vår på grunn av at vi har det så fint sammen nå, altså hæ? Bare sånn at det er sagt så hadde egentlig ingen av oss lyst til å gå ut med at vi hadde en pause, men vi begge ble enige om å si det da vi visste det ville komme spørsmål om hvorfor vi ikke har sammen mer. Som jeg allerede har fortalt dere så var det ingen av oss som hadde fått noe særlig ut av pausen, vi ble derfor enig om å prøve en aller siste gang. Vi har ikke satt et stempel på forholdet vårt, noe jeg virkelig tror var det beste for vår del. Jeg kan helt ærlig ikke huske sist Morten og jeg hadde det så bra sammen som vi har det nå ♥ Jeg har fått masse tilbakemeldinger fra dere lesere om at vi ser så lykkelig ut sammen, noe som er veldig koselig å høre. Jeg fikk også en liten kommentar fra Martine Johansen i går som virkelig fikk meg til å le. “Man ser med engang om du og Morten har det bra eller ikke, alle snappene du har lagt ut i det siste ser begge så lykkelig ut på”. 

Jeg later bare som at jeg liker Martine Johansen. Jeg tror både Martine og jeg har innsett at det alltid vil være noen mennesker der ute som tror at jeg ikke liker henne. Hvorfor kan ingen av oss forstå, haha. Jeg orker ikke å forklare denne en gang til, for jeg tror de aller fleste vet at jeg digger henne. Hun er en av mine nærmeste venninner og jeg er veldig glad for å ha henne i livet mitt ♥

Jeg har kastet Andrea ut av leiligheten. Dere kan tro jeg lo godt da jeg fikk høre dette, haha. Nå vet ikke jeg hvor godt dere kjenner Andrea, men jeg tror nok de aller fleste vet at jeg ikke bare kunne kastet divaen ut av leiligheten og hun hadde godtatt det, no way. Jeg ville heller aldri kastet henne ut, for hun er verdens beste roomie så lenge hun ikke har humørsvingninger <3 haha. 

Jeg er overfølsom og griner av alt. Både sant og usant. Ja, jeg er overfølsom, men jeg griner ikke av alt. Det skal faktisk ganske mye til for at jeg begynner å gråte, tro det eller ei. 

Jeg dumpet eksen min for å være med på Paradise Hotel. NEI NEI NEI, jeg var singel da jeg reiste ned til Mexico. 

Jeg er for kul for mine gamle venner etter PH og har ditchet alle. NEI NEI NEI på denne også. Jeg har så og si alle vennene jeg hadde før jeg reiste ned til Mexico og føler meg absolutt ikke for kul for å henge med de. Det er selvfølgelig noen jeg har mistet kontakten med, men det er ikke min skyld ene og alene. Man må faktisk være to stykker for å klare å holde kontakten 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “FAKET FORHOLD OG KASTET ANDREA UT AV LEILIGHETEN

  1. ville bare si til deg Sofie at du er sterk❤️du er den herligste personen i verden, og d er ikke noe jeg bare sier! du har vært gjennom mye vondt og jeg syntes du er tøff som står i det og har kommet så langt😫🙏🏼du er helt perfekt, og jeg blant mange tusen andre ser opp til deg! drømmer om å bli som deg! du er herlig<33 iloveyou

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *