ER JEG GRAVID?

Categories Personlig

I går fikk jeg høre noe av Martine som fikk oss begge til å le skikkelig. Etter at vi hadde hatt event på Oslo City hadde det tikket inn kommentarer og meldinger til Martine der de lurte på om jeg var gravid. Martine tenkte ikke noe særlig over det da hun var sikker på at det bare var noen teite rykter som hadde oppstått. Det var ikke før hun fikk kommentar om at “jeg så gravid ut på bilde nummer fire” at hun kunne forstå hva leserne snakket om. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Jeg vet helt ærlig ikke hva som skjer på dette bilde, men det ser jo ut som at jeg har en søt liten babymage. Det morsomme var at jeg også fikk kommentarer på bloggen min, som jeg valgte å ikke godkjenne de da jeg følte at disse menneske bare ville være ekle med vilje. Etter å ha sett bildet selv forstår jeg selvfølgelig hvorfor dere lurer, for det ser faktisk ut som at jeg er noen måneder på vei. Det morsomme er at hun ene venninnen min tok et bilde av meg for noen dager siden der hun sa ” Se Sofie, du ser gravid ut”. Jeg hadde på meg nøyaktig den samme buksen, så det er jo åpenbart at den ikke får frem mine beste sider. Det bryr meg egentlig ikke noe særlig, for det er en av mine favorittbukser, jeg elsker den! Enten så er det foodbaby, eller så er det en litt for liten bukse. Jeg er i alle fall ikke gravid, det er jeg 80% sikker på. 

Klokken er nå 22.30 i L.A og vi har endelig kommet oss i seng. Jeg har vært våken i over et døgn nå, så jeg kjenner at det blir deilig å sove litt. I dag har vi litt morsomme planer som vi tenker å ta dere med på, så gled dere <3 Jeg kommer til å legge masse ut på Snapchat, så til alle dere som ønsker å se; Add Sofieeec 

10 kommentarer

10 thoughts on “ER JEG GRAVID?

  1. Hadde du just spist?
    Vi tynne kan ha tidenser til å se ut som vi har babymage 🙈 mange uten å vite det 😅 men når vi først blir gravide så vises det ikke før ca uke 15-20 👀

  2. Anonym: kanskje jeg formulerte meg litt dårlig med den lille spøken min. Man vet jo aldri om man er gravid eller ikke, med mindre man sjekker seg. Det var derfor jeg skrev 80%. Tror ikke jeg er gravid altså 🙂

  3. Hav heter den oljen Martine L hadde m på flyet? 😍( som dere tokk på i ansiktet på flyet)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *