TOPPLØS I LOS ANGELES

Categories Reise

Jeg skulle virkelig ønske at dere alle kunne vært med på denne reisen kun for å se hvor utrolig fint det er her. Jeg tar meg selv i å noen gang glemme hvor heldig jeg egentlig er og det er øyeblikk som dette som minner meg på det. Jeg er i Los Angeles sammen med to av mine nærmeste venninner, vi skal gjøre MASSE gøy de neste dagene og virkelig bare nyte livet. Det er lykke det ♥

Apropo å nyte livet, stedet vi bor på er fantastisk fint. Jeg tror nok ingen av oss hadde forventet at det skulle være så bra, så jeg kan vel si at vi ble positivt overrasket. Leiligheten er kjempefin, det er tre svømmebasseng, fint gym og perfekt beliggenhet. Det er skummelt å bo så bra som det vi gjør nå, for det kommer bare til å ende med at jeg flytter hit. Jeg kan virkelig bli vandt med å jobbe samtidig som jeg soler meg ved bassengkanten hver dag. Høres ikke det digg ut? Vi fant forresten ut at vi måtte ta noen toppløsbilder da vi har verdens fineste utsikt akkurat nå. Vi fikk også vite at det er mange som soler seg toppløse, så her er det helt akseptert å free the nipple. Det skulle egentlig bare mangle om du spør meg 😉 Typisk Norge å henge 10 år tilbake i tid. 

Nå er planen å spise lunsj på The Ivy før vi skal shoppe. Vi bestemte oss for å ta shoppingen dag 1, slik at vi slapp å tenke mer på det. Vi har ikke så mange dager her og må derfor være veldig effektive om vi skal klare å gjøre alt vi ønsker. Vi snakkes senere <3

17 kommentarer

17 thoughts on “TOPPLØS I LOS ANGELES

  1. Bare fordi venninnene dine går toppløs og i bikinitruse, så betyr det ikke at du kan. Man må ha kroppen til det 😉 æsj

  2. Hei Sofie, kan du fortelle meg hvilket hotell du booket, hvor du kjøpte flybillettene osv ????❤️❤️❤️

  3. Dere er så utrolig heldige som har muligheten til dette! KOOOS DERE <3. Lurte litt på om du kunne lagd et innlegg om hvordan prisene er der nede? Pris på sted å bo, flybillett, mat, shopping +++ slik at andre som vil dra dit, kan få en viss oversikt? 🙂

  4. Altså, jeg blir ganske frustrert de stygge kommentarene over her! Er det mulig?!
    Sofie, du har absolutt kroppen til å gå i bikini!! Noe jeg forsåvidt vil påstå at ALLE har! Folk må slutte å bodyshame, det hører ikke hjemme noen sted!
    Synes du er tøff som tar imot slike kommentarer dag ut og dag inn, håper at du klarer å filtrere de bort, og heller ta til deg de positive kommentarene. For du er flott, du er sterk, og du har ABSOLUTT en bikinikropp!

  5. Jeg er litt sjalu, mest fordi jeg gjerne skulle vært i LA selv. Ikke bry deg om alle de som slenger dritt. De har ikke noe bedre å gjøre og må bygge seg selv opp ved å bryte andre ned. Det er de det er synd på.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *