KJÆRESTEDRAMA OG KJENDIS-RESTAURANT

Categories Reise


THE IVY

I går var vi å spiste lunsj på The Ivy som dere kanskje har hørt om før? Det er jo en veldig populær restaurant som jeg også tror mange av kjendisene pleier å spise på om jeg ikke tar helt feil. Vi møtte dessverre ingen i går, selv om jeg enda håper at jeg skal få møte Justin Bieber eller Kim Kardashian. Tenk hvor utrolig sykt det hadde vært å sett en av de i virkeligheten, jeg dør faktisk av bare tanken på det. Martine derimot blir starstruck av å se Hollywood skiltet. Hva skjer med det liksom? haha. Hun var faktisk helt fra seg i går da hun endelig fikk se det, noe jeg virkelig ikke kan forstå. Det er jo bare et skilt? 

Jeg vil forresten anbefale dere på det sterkeste å ta dere turen innom The Ivy. Superdigg mat, fint lokale og kjempegod service. Man får også servert gratis champange til velkomstdrink. Hvem sier vel nei takk til det? Jeg får virkelig bare mer og mer lyst til å flytte hit for hver dag som går, så det er vel kanskje på tide å finne seg en rik mann jeg kan flytte inn til? Jeg hadde ikke akkurat blitt lei meg om jeg hadde fått min egen Ferrari eller Lamborghini, det er helt sikkert. HEHE NEIDA, jeg er veldig glad i han jeg allerede har <3 

Apropo Morten, i går skjedde det noe som igjen fikk meg til å innse hvorfor jeg ikke ønsket å ha han på bloggen mer. Jeg er så utrolig lei av at noen alltid skal prøve å skape drama og konflikter mellom Morten og meg. Jeg skal fortelle dere ALT senere <3 vi snakkes

13 kommentarer

13 thoughts on “KJÆRESTEDRAMA OG KJENDIS-RESTAURANT

  1. Misunner dere😍 skjønner godt at du vil se kjendiser! Da jeg var der festet vi med JB, var på nach hos både Chris Brown og The Weekend!! Dere burde så absolutt feste på 1oak, thats where it happens😄

  2. Du kan faktisk møte Justin Bieber fordi kusina mi gjorde det på den resturanten dere var på ( hun er i LA nå )❤️❤️

  3. Du er såå pen😻😻😻 men jeg lurer litt på hva dere gjør der? Er dere på vanlig ferie?❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *