BLIR VI KIDNAPPET NÅ?

Categories Reise

I går hadde Martine, Isabelle og jeg kanskje verdens rareste men også morsomste dag ever. Det startet med frokost på The Urth før vi plutselig fikk en jentene løpende etter oss. Hun synes vi var veldig pene og lurte derfor på om vi kunne ta noen bilder med Hermes og Chanel vesker. Det var utrolig random med andre ord, men det hele endte med at vi plutselig satt i bilen til en helt ukjent fyr. Jeg var helt sikker på at vi kom til å bli kidnappet, så jeg ringte Morten å informerte han om at vi måtte ringe et nødnummer om han ikke hørte noe på to timer. 

Det hele endte med at vi fikk lov til å bo i en villa gratis, fly privat jet til Las Vegas og kjøre Lamborgini om vi ønsket. Vi har også spist middag med mennesker som er kjent for mange, hehe. Det er noe helt spesielt med Los Angeles, man får virkelig oppleve ting man ALDRI ville ha opplevd ellers. Jeg har tatt bilde av noen av de menneske vi møtte i dag, kanskje jeg deler på bloggen om et par år ;-))) Nå skal vi ut, snakkes i morgen <3

Her har dere en liten smakebit av huset vi kan bo i om vi ønsker, hva sier dere? Dere kan forresten se mer av huset på Snapchat; SOFIEEEC.

27 kommentarer

27 thoughts on “BLIR VI KIDNAPPET NÅ?

  1. Haha, det er så mange rikinger i LA altså!! Lurer fært på hvem dere møtte, håper jeg møter dere på byen mens dere er her, jeg bor selv i Downtown LA ikke langt unna der dere er, og har vært her i 2 år, så dette syns jeg er stas! Stor klem 🙂 (Har nå kommentert på alle tre blogger i håp om at noen av dere leser hehe)

  2. men ingen av dere kan si hvem disse “famous” personene er.. Tviler sterkt på at det var noen veldig kjente.. Eller var det noen i det hele tatt :O

  3. Ååh er så lei av å bli lurt av å gå inn på visse innlegg. Herregud hvis du ikke har tenkt til å si hvem dere spiste med, så ikke bruk det som clickbait… 😳
    Uansett, hørtes ut som dere hadde en kjempe morsom dag! Håper dere får en flott tur videre 😀 Veldig glad i bloggen din, Sofie!

  4. Eh, hvorfor kan du ikke si det? Virka som du skulle si det på det du la ut på snap. Sånne ting irriterer leserne dine

  5. Lol så PR stunt det her! Hvis dere var med en Å-kjendis i LA så ville dere ha skreket det ut og brukt det som clickbait for alt det er verdt. Tull det her! Sleipt å lure lesere!

  6. der mista du en trofast leser. Så utrolig lei av clickbaiten på denne bloggen.
    kos dere videre i LA! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *