FORDELEN MED Å VÆRE FØDT MED EN VAGINA

Categories Reise

I dag fikk vi endelig fint vær etter så mange dager med overskyet og regn. Det har ikke bare vært dårlig vær, det er også iskaldt her. Selv om det kanskje ser varmt ut på Snapchat, så kan jeg love dere at vi lider for å se pene ut. Vi kler oss ikke for været, vi kler oss for å se fin ut på bilder, hehe. Det som er litt morsomt er at vi tar mer bilder her i L.A enn hva vi gjør hjemme i Norge, er ikke det sykt spesielt? Vi blir helt seriøst stoppet av randoms som spør om å ta bilder med oss. En ting er sikkert, jeg har ikke fått så mange komplimenter i hele 2018 som jeg har fått på fire dager her i Los Angeles. Det er kanskje på tide å komme seg hjem til Norge før vi blir alt for høy på oss selv, hehe neida joda. 

Vi bestemte oss i alle fall for å dra til Santa Monica da vi endelig fikk litt sol, wuuhuu. Selv om det kan bli litt for mye av det gode er det absolutt et sted man burde besøke, man MÅÅÅ også leie sykkel. Noe av det beste med hele turen er helt seriøst å sykle nedover Santa Monica Beach, i promise you. Jeg vil anbefale å sette av en hel dag her, for det er utrolig mye du kan se å gjøre. Det som også et litt spesielt med Santa Monica og Venice Beach er at du møter utrolig mange rare mennesker. Du vil forstå hva jeg snakker om når du kommer dit, haha. 

Nå skal jeg begynne å ordne meg, for i kveld skal vi ut. Skal jeg fortelle dere noe helt sykt? På grunn av at det skal to kjendiser på utestedet vi skal på koster det 2000 dollar for drikke. Det er altså 16.000 norske kroner. Skal jeg fortelle dere noe enda sykere? Det er KUN gutter som må betale, da jenter drikker gratis hele kvelden. Likestilling? Nei. Skal du komme deg på byen i L.A som gutt må du enten ha masse penger eller kjenne de riktige personene. Takk gud for at jeg ble født med vagina 😉 

8 kommentarer

8 thoughts on “FORDELEN MED Å VÆRE FØDT MED EN VAGINA

  1. Mange flotte bilder av deg. Og flotte å morosame historier. Eg må bare få si det.du har ein fantastisk flott kropp. Eg er sikker på at hadde du hatt muligheten hadde du fått jobb som modell i USA. Hyggelig å koselige bilder du legger ut. Klem. Skjønninger.

  2. Hei!
    Skal til LA i juni, lurer på om du har noen utesteder å anbefale? Og isåfall hvordan det er man kommer inn?

  3. Du ser flott ut. Hvordan klarer du å holde vekten når du er på ferie. Kan du lage et innlegg om hvordan du holder vekten din.

  4. Må bare si at jeg synes det er helt sykt hvordan enkelte personer klarer å legge igjen så mange stygge kommentarer til både deg, Martine og Isabelle! Dere er vakre alle sammen! Kos dere masse i LA☀️

  5. Så på snap at dere var på poppy i går natt, så dere tilfeldigvis chantel jeffries slipp av ny singel «wait» når dere var der? Vet hun var der med flere kjente fra instagram som alissa violet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *