HEI, JANTELOVEN

Categories Reise

Jeg får vel janteloven på nakken nå, men herregud så fornøyd jeg er med disse bildene. Jeg måtte faktisk slette 5-6 bilder da jeg innså at jeg ikke kunne ha 15 bilder av meg selv i et blogginnlegg. Jeg vet at det helt sikkert er for mange bilder nå også, men jeg klarte ikke å slette flere, haha. Jeg må derfor bare beklage om noen synes det ble litt for mye Sofie akkurat nå. 

Jeg tror kanskje at jeg har fortalt dere før at jeg blir skikkelig påvirka av miljøet her i L.A? Om jeg tør så skal jeg vise dere noen bilder fra sist jeg var her, dere vil helt seriøst ikke kjenne meg igjen. Jeg begynte plutselig å elske Hiphop og kle meg helt annerledes. Det høres kanskje ikke så sykt ut når jeg skriver det sånn, men jeg følte meg virkelig som et nytt menneske. Jeg overdriver selvfølgelig litt nå, men jeg endret meg veldig mye på bare få noen dager. Noen blir påvirket av bloggere, jeg lar meg påvirke av Los Angeles. Jeg har faktisk blitt så påvirket at jeg skal å kjøpe meg PARYKKER etterpå. Jeg har allerede bestemt meg for hvilken farge og lenge jeg skal ha. Jeg gleder meg SÅ til å vise dere <3 En av de er ganske crazy, så jeg er veldig spent på hvordan dere vil reagere.

Siden jeg måtte skryte litt av egne bilder tenkte jeg at jeg måtte ta med noen uheldige bilder også. Nummer en er jeg egentlig ganske fornøyd med, men hun dama passet jo virkelig ikke inn. På bilde nummer to fikk jeg beskjed om å ” fikse trusa mi”, haha. 

41 kommentarer

41 thoughts on “HEI, JANTELOVEN

  1. Du er så flott!! Du stråler selvtillit i disse bildene og jeg blir så glad når folk er fornøyd med seg selv! Blir faktisk ikke sjalu over kroppen din her, men selvtilliten din. Misforstå meg rett, synes kroppen din er nydelig og :))😍

  2. 😂😂Fy faen så stygt.
    Trangsynte vaginisme dame som er redd for sex,stakkar
    typen din,at han holder ut med en som han ikke får seg noe på. Er Morten det er synd på. Håper ryktene om at han har vært utro er sanne 🙂
    God freddah😘

  3. Elsker å se på den nydelige selvtilliten din. Du er et flott forbilde for unge jenter. Kos deg masse i LA! PS. Fin rumpe

  4. Helt utrolig må jeg bare si, er du ikke lei av å vise hele kroppen din hele tia?, hvem tror du egentlig at du er?
    Sykler du sånn når du er hjemme i norge og?
    Håper morten får seg en dame som ikke spiller på sex og MÅ vise seg frem hele tia!
    #sofiehaters

  5. Til du negative sjel, lengre opp i kommentarfeltet, som krenker på diagnoser du tydeligvis ikke vet noenting om. Har selv slitt meg vaginisme og vestibulitt og det er i slike tilfeller jeg skulle ønske at gutter som deg (for du må jo være en gutt for å kunne skrive noe sånt med så lite respekt ovenfor kvinnekjønnet) hadde fått en slik diagnose, ikke oss andre. Men så er det vel noe annet som feiler deg siden du føler trang til å rakke ned på andre.
    You go Sofie! Elsker at du setter lidelser som vaginisme i rampelyset ❤️ det trengs!

  6. Synes du er veldig pen! Men den rumpa di er dønn flat. Hva du gjør med trusa for at den skal se bedre ut er en annen spekulasjon…. nei og nei

  7. Du er nydelig og blir skikkelig glad av å se du stråler med selvtillit. Den ene stygge kommentaren du fikk her gjorde meg kvalm, håper ikke du lar det gå inn på deg. Kos deg videre!

  8. Hei, jeg har ikke skrevet noe kommentar før, men lurte bare på en ting, som jeg egentlig har lurt på før men bare glemt bort. Hva slags kamera bruker du, er det liksom apparat eller telefonen? Ps: elsker å lese bloggen din:)

  9. Du er kjempe fin, Sofie❤️ Kos dere videre!
    Tror aldri Morten kunne vært utro mot deg heller, dere er perfekt❤️

  10. Absolutt ikke noe negativt dette her- flott bilder. Bare lurer på hva som gjør at dere vil ha sånne truser som dras langt oppover. Syns det ser både ubehagelig å merkelig ut jeg… bare lurer liksom, ikke noe negativt ment.

  11. har jeg drømt eller hadde du grønt hår her om dagen? finner ingen bilder av deg med grønt hår men jeg sverger på at jeg så det 😭😅

  12. Anonym kl 16.39: hva får du ut av å skrive sånt? Sjalu? Og sex er ikke alt i ett forhold. Hun kan ikke noe for at hun ikke kan ha sex akkurat nå, og Morten respekter tydeligvis det ellers hadde han vel gått fra henne, og hadde han gått fra henne pga det så er han jo idiot.
    du er nydelig Sofie! Aldri hør på de latterlige kommentarene folk klarer å få ut av seg. Kos dere masse videre i LA! Har vært der før, og det er en av favoritt stedene mine i USA 😊

  13. Råe bilder, oser av selvtillit!
    God grunn til å være stolt! ❤
    Ser den ene kommentaren som er kommet.. måtte bare le litt.. trangsynt liten jævel 😂

  14. Psykopater kaller man slike mennesker som rakker ned på andre for å heve seg selv. Men sannheten er at de i bunn og grunn he deg helt jævlig med seg selv. At man ønsker noen så vondt er skremmende og det en man faen ikke kjenner?! Jeg blir virkelig flau på deres vegne.
    Sofie, du ser fantastisk ut og drit i de brødhuene som ikke klarer å oppføre seg som normale folk 🖕🏼

  15. Flotte bilder av deg. Du tar deg virkeligt flott utpå bildene. Sjølvtillit å ein sjarm som stråler ut av deg. Har nesten ikke ord. Du er rett å slett bare eit vakker
    Å pen dame so. Passer til dette det ligger til rette for deg. Ikke bry deg om tullete kommentarer dei som gjør det har ikke peiling. Koz deg du. Du skjønne herlige Sofie
    God klem fra meg
    ❤⚘⚘⚘

  16. All negativitet hivs i en sekk å kast det vekk 👍🏻 Du er nydelig Akkurat like nydelig som du føler deg❤️❤️😍😊

  17. Redigerer du bildene sånn at bakgrunnen blir hvit og selvlysende? Er ikke sikkert du er klar over det selv, men kvaliteten på bildene virker dårlig når bakgrunnen blir sånn, absolutt ikke frekt ment men har bare lagt merke til det på flere bilder. Når det er sagt så var det veldig fine bilder og du er helt nydelig som alltid!

  18. Blir flau over å lese stygge kommentarer på nettet. Kjenner jeg blir så provosert og er 99% sikker på at de ikke hadde vært i nærheten av så «tøffe» om de skulle sagt dette til deg face to face. Er faen ikke innafor. Skjønner at du får hate, siden du er en så flott og nydelig jente (men VIRKELIG teit og unødvendig!!) Folk er sjalue til de grader. Både med deg som person, at du har bein i nesa og tør si det som faller deg inn, men også på alt annet, forholdet ditt med Morten osv. Kan ikke folk bare være glad på andres vegne? Altså Jezus, ikke hør på noe av det de sier. De må virkelig ikke ha det bra med seg selv som bruker tiden sin bak en skjerm for å skrive hate og rakke ned på andre mennesker. Pleier aldri kommentere noe på insta eller blogg, er ganske nøytral sånn, men når jeg scroller ned og titter i kommentarfeltet ditt så kjenner jeg at jeg bare MÅ få kommentert noe angående de nettrollene uten null form for ren folkeskikk og vett i hodet. Du er utrolig nydelig Sofie. Og jeg DIGGER deg, virkelig. Fuck the haters, de er ikke verdt tanken engang. Du er super og fortjener alt godt!! 💖 Hilsen jente på snart 19 år fra Sandefjord!

  19. Siden du ikke vill folk skal stirre på rompa di når du trener, skal jeg scrolle fort forbi bildene, eller er det Ok om jeg ser på bildene ?

  20. Er sykt å se hvor mye folk som visst nok «hater deg» bryr seg så mye om hva du legger ut, og til og med ønsker deg vondt osv. For et trist lite liv de må leve som har tid og energi nok til å bruke tiden sin på slikt!
    Du ser dritbra btw!

  21. Det er så flott å se måten du har begynt å gi faen i jantelov de haters’ene som følger innlegg som dette! Det første & tredje [fra toppen] er faktisk så bra at de kunne vært forsidebilder i hvilket som helst magasin!
    (Hvem er fotografen? -For all verdens kred til ham/henne oxo) 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *