AFTERPARTY OG KRANLGING OM UBER

Categories Reise

Reklame | Annonselenker - Nelly


Hva skjer med foten min?? haha

Kjolen er dessverre utsolgt, men denne er like fin <3 Trykk HER / Sko. HER / Veske YSL

Er det noe jeg vet helt sikkert etter to uker i Los Angeles, så er det at jeg kommer til å sove i to døgn når jeg kommer hjem. I går kom vi hjem fra afterparty klokken 06.30 og bestemte oss for å stå opp klokken 12.00. Jeg har sovet så utrolig lite de siste dagene, så jeg vet jeg vil være helt død når jeg endelig kommer meg hjem til Norge. Apropo afterparty, jentene som var der sammen med oss stjal Uberen vår, haha. Det ble selvfølgelig ganske kaotisk da Martine ikke ønsket å betale for noen andres Uber hele veien fra Calabasas til Downtown. For dere som ikke vet så er det nesten en time å kjøre bil, så det ville med andre ord blitt ganske dyrt. Det hele endte med at Uberen kom tilbake med to veldig sinte jenter. Jeg kan ikke forstå hvorfor de var sinte, for det var jo DE som hadde tatt VÅR Uber? Vi alle var helt sikker på at Martine kom til å bli slått ned et sekund, haha. Enkelte jenter i L.A er craaazyyyy!!

Nå skal vi snart ut, igjen.. Jeg kjenner egentlig at det eneste som frister er å se på en morsom film, spise godteri og slappe av, men det er ikke hver dag vi er i L.A. I dag har vi forresten gjort noe veldig morsomt som jeg gleder meg MASSE til å vise dere, jeg tror mange av dere vil få sjokk, haha! Jeg er vel egentlig mest spent på Morten sin reaksjon. Vi snakkes <3

17 kommentarer

17 thoughts on “AFTERPARTY OG KRANLGING OM UBER

  1. Dette er første gangen jeg legger igjen en kommentar på bloggen din! Men jeg klarte ikke å dy meg mere. Jeg ville bare skryte litt av den girltalkvideoen din!☺️ Jeg synes den videoen var til såååå god hjelp😚 Ville også si at du er helt sjuuukt fin med det korte håret! Håret og hårfargen passet deg helt perfekt! Du er nydelig!💗

  2. Håper dere gikk til Avenue nattklubben i LA, hvor Travis Scott feiret bursdagen sin! Han delte arrangemanget på snapchat. Hvis ikke, håper jeg dere har det kjempegøy i LA og nyter hver eneste dag dere får oppleve😍

  3. Hei.
    Jeg vil bare at du skal vite, det at du er mitt største forbildet. Det er så mange som bare er ute etter å såre, og det syntes jeg er dumt. Jeg syntes du er utrolig pen, og du er et fantastisk menneske. Etter at jeg så deg på PH, fikk jeg sikkelig lyst til å møte deg. Jeg følger deg på de fleste steder, og de bildene du legger ut viser bare at du har god selvtillit. Syntes det er kjempe bra, med tanke på alt kroppspresset som veldig mange ungdommer har. Jeg håper du ikke tar til deg de negative kommentarene fordi de er ikke sanne. Håper du fortsatt får en utrolig fin ferie i LA. Kos deg masse ❤️

  4. Kos dere på jentetur😘 høres koselig ut! Er du og Isabelle & Martine bli gode venner nå? ❤️

  5. Du stråler, ser ut som du storkoser deg 🙂 Hva gjør du får å få så fine og naturlige krøller?

  6. Elsker bloggen din. Og elsker personlegheiten din. Elsker alt med deg. Og elsker deg stå på vidare heier på deg❤️❤️

  7. Hei! kan du skrive navnet På kjolen og stedet? Så kan man overvåke størrelse eventuelt… har så lyst på denne kjolen! Kom ikke inn på noe kjole så linken 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *