EN KVELD JEG VIL HUSKE FOR ALLTID

Categories Reise


VEGGIE GRILL

I går klarte jeg endelig å lure med meg Martine på min favorittrestaurant her i Los Angeles. Martine er som dere kanskje vet ganske skeptisk når det kommer til vegetarmat, så hun virket ikke spesielt begeistret da jeg foreslo å spise frokost på Veggie Grill. Som forventet så elsket Martine maten, wuuuhuu!! Nå er planen min å få med Isabelle dit sånn at hun kan bli like begeistret. Vi var forresten uten Isabelle i dag da hun våknet opp å var i kjempedårlig form. Så nei, vi har hverken utestengt eller ditchet henne til alle dere som trodde det. 

I går opplevde vi forresten noe ganske spesielt og det hele endte med at vi var stuck i ØRKENEN i tre f*ckings timer, haha! Det var en liten stund jeg var helt sikker på at jeg kom til å dø, men heldigvis kom en taxi å hentet oss etterhvert. Det var skilt over alt som advarte mot slanger og skorpioner, og der satt vi. Altså.. se for dere den situasjonen. Vi var så langt vekk fra Los Angeles at det ikke gikk Uber eller Taxi, men vi klarte etterhvert å gråte oss til en. Vi måtte “bare” betale 400 dollar for å komme oss hjem 🙁 haha. Denne kvelden er helt klart noe som kommer til å bli skrevet i historieboken min. Nå skal vi sove, snakkes etterpå <3

21 kommentarer

21 thoughts on “EN KVELD JEG VIL HUSKE FOR ALLTID

  1. Først av alt: Så uvandt å se deg med SÅ hvitt hår! Men når det igjen er sagt: du kler det! ^^
    Og når det kommer til veggis-mat er jeg selv rimelig uerfaren, men jeg prøvde meg på noen veggis-kjøttboller i uka som gikk, og de viste seg faktisk ikke bare å være helt okei, men også BEDRE enn de ekte kjøttbollene jeg har forholdt meg til helt til nå.
    Og OMG – jeg aner ikke hvordan jeg hadde taklet den situasjonen. Jeg blir fryktelig fort paranoid for veldig små bagateller, så hvordan jeg hadde greid å være plassert på et mer øde sted med flere potensielt ganske farlige dyr.. Nei, vil helst ikke tenke på det! xD

  2. Syns egentlig du kler kort hår mye bedre! Alså du er fin uansett❤️ Men pga ansiksformen din kler du kort hår best❤️

  3. Er superfan av dere alle sammen, men disse parykkene dere går rundt med ser helt forferdelig ut… Man ser at det er falskt i hårfestet oppe og det ser skikkelig unaturlig ut… Fargene er ganske fine da

  4. Hvordan havnet dere ute i ørkenen i det hele tatt? Gikk dere dit siden taxiene ikke kjørte ut dit eller hva skjedde egt Hahhaha?

  5. Hva er greia med parykkene…:s ser så utrolig falskt ut på hodet, man ser med en gang «oi hun har på parykk».

  6. Skal til LA i sommer og lurer litt på hvordan er prisene? På resturanter , og shopping?
    Er outletene billige?

  7. Ser jo helt jø…. ut m parykk! Er det mulig å bli så blind på seg selv at du ikke ser det selv?!

  8. Jeg kjøper maaaasse billige parykker på ebay, og trikset er å skjule hårfestet med en lue, caps, turban eller skjerf. Og om parykken er såppas skinnende at den ser fake ut fungerer talkum eller tørrshampo fjell 👌 Er en lifesaver mens man vokser ut håret! Don’t mind the haters, skjønner ikke helt hvor det blir av folkeskikken noen ganger

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *