DE FLYTTER TIL LOS ANGELES FOR Å BO GRATIS

Categories Reise


Adresse: 8221 Melrose Ave, Los Angeles, CA 90046

I dag har vi egentlig bare hatt en veldig random chill dag. Det eneste fornuftige vi har gjort er vel egentlig… ingenting? Martine dro hjem til Norge i dag, så det ble derfor egentlig bare en stressende dag. Det er vel så og si første dagen vi har hatt tidsskjema her i Los Angeles, ganske rart eller hva? Livet her er SÅ annerledes enn hva det er i Norge, det er helt sykt. Dere vet at det er mange jenter som flytter hit å bor så og si gratis? Det å være jente i Los Angeles er virkelig alt for lett, det er nesten litt kvalmende. I går var helt seriøst første gangen vi betalte vår egen middag, HVOR sykt er ikke det? Her spanderer de om du vil eller ikke, og det er faktisk veldig frekt å takke nei når en gutt spør om å spandere på deg. Martine og jeg fikk kjeft av en gutt her om dagen for at vi takket nei til middag, han ble SÅ fornærmet. Sorry meg, men jeg kan betale min egen middag 🙂 selv om jeg blir nektet, haha. 

Som dere kanskje ser så måtte jeg tilbake til den rosa veggen i dag da Isabelle ble fornærmet for at Martine og jeg dro uten henne. Helt ærlig så er denne veggen så oppskrytt og du har forresten ikke lov til å ta bilde med kamera, KUN mobil. Det står en vakt ved veggen for å passe på at man følger reglene, hvor sykt er ikke det? En av reglene er også at man ikke har lov til å posere som en modell, HVA SLAGS REGEL ER DET?? Det skal sies at jeg er glad Isabelle tvang meg med dit, for bildene vi tok i dag ble så mye finere enn de Martine og jeg tok, SE SÅ BRUN JEG ER <3 < 3


Jeg tenkte forresten jeg skulle vise dere hvordan bildet så ut før redigering. Jeg tuller ikke når jeg sier at Lightroom saves my blog <3 Det eneste som var litt kjipt var at jeg ble mye blekere med redigering, haha!

26 kommentarer

26 thoughts on “DE FLYTTER TIL LOS ANGELES FOR Å BO GRATIS

  1. Du har aldri sett så smashing ut før, fyttikatta så vakker du er Sofie! Og det outfitet der var on point 🔥

  2. Du var mildt sagt jævlig fin på de bildene!!! Dritfin er du!! Og klærne var sykt fine på deg!!!😍😍😍

  3. Hvilken redigeringsapp bruker du? Ble sykt fint

  4. Hei.
    Hva har du brukt for å krølle håret her? syyykt fint!! kanskje du kunne laget en tutorial?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *