FØR OG ETTER // PARYKK

Categories Reise

Selv om jeg har fått mye hat for å bruke parykker, så ELSKER jeg det. Altså.. det er så lenge siden jeg har følt meg så bra, fin og kul på samme tid, haha. Jeg har fått så mange komplimenter for parykkene her i Los Angeles, samtidig som jeg får så mye hat hjemme i Norge. Kanskje ikke så rart når vi i Norge henger etter med absolutt alt og det skumleste vi gjør er å skille oss litt ut. Jeg bryr meg uansett ikke, for jeg digger å bruke parykker. Det er utrolig kult å kunne se så annerledes ut på bare noen minutter. Kanskje håret mitt endelig kan begynne å vokse igjen nå som jeg lar det på hvile litt. Jeg tenkte uansett at jeg skulle vise dere før, under og etterbilde av parykkene.

FØR

UNDER 


Kan ikke akkurat si “under”, men jeg tenkte at jeg måtte vise dere hvordan parykkene ser ut som ny. Det følger meg en sånn stygg brun greie som man må klippe bort, hate it 🙁 haha

ETTER

Er det ikke SYKT hvor annerledes jeg ser ut på disse bildene? Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg føler meg som et nytt menneske, i love it <3 Jeg var forresten å kjøpte tre nye parykker i dag, hehe! Jeg ser det er mange som har spurt hvor jeg har kjøpt de, jeg tenkte egentlig å ha det med på min L.A guide, men de er kjøpt på et sted som heter Santee Alley. Et veldig merkelig, men morsomt sted. Det er absolutt verdt å ta seg turen din, det er nesten som å komme rett inn i handlegata i Tyrkia. Dere vil forstår hva jeg mener når dere kommer dit 😉 PS; Tusen takk til alle dere som har sendt meg såå mange fine meldinger angående parykkene mine <3 dere er såå søte!

58 kommentarer

58 thoughts on “FØR OG ETTER // PARYKK

  1. Syns du kledde parykkene veldig godt!❤️skjønner ikke hvorfor folk skal hate bare for at noen velger å skille seg ut, folk har så lite å gjøre

  2. Greia er at det ser så jævla fake ut, det er hårfestet som gjør det. Hadde vært kult og fint, hvis man ikke kunne se at det var en parykk 🙂

  3. Wow, utrolig fine parykker du viser på snapchat. Kan du lage en video hvor du prøver alle parykkene?

  4. Herregud meningen er jo ikke å klippe av hele lacen! Du skal plukke ut litt og litt hår så du får babyhår. Også må du gjerne plukke mer på sideskillen på den rose så det ser ekte ut

  5. Du ser sånn ser ut som en transe da du har en «mannekropp» i tiillegg (da du ikke har former) og silikon pupper! Hahah sikkert mange som tror du er det der de ser deg gå i gaten😅

  6. Så du tror at vi som ser deg med disse billige parykken ikke har peil siden du har kjøpt de der borte? Min familie har hus i LA. Jeg har reist dit hele livet og reiser med min mann og barn i juni. Jeg har også parykker! Men de koster ikke 300,- PR stk og lyser fake! Du finner flere butikker med parykker opp mot 50 k. Det bruker jeg av og til, og de ser helt ekte ut! Jeg må le når jeg ser dere staset opp i klær av rimeligste sort med de fake parykkene! Vit at når du ser tilbake på bildene om ti år, vil du le av deg selv. Det er ikke spes å reise til LA. Sprade rundt på Rodeo Drive, og spise på Ivy. Du har ikke bare fattige følgerne vet du. Vi er mange som har penger i dette landet, må vite. Jeg er selv gift med en mann fra Calabasas. Han er jordnær, tatt utdannelse og er en kjekk mann som elsker landet vårt. Kom deg ned på jorda, det kler deg så mye bedre! For mange gode innlegg har du, og du har mye ved deg! Forstår også at en blir hektet første gang en er der med jentegjengen. Etterhvert som en blir kjent der borte, er de som du og jeg, mennesker.

  7. Don`t mind the haters 😉 Jeg og ELSKER parykker! 😛 Du kler de kjempegodt <3
    Har en rosa fra ebay, og venter på flere i forskjellige farger! 😀

  8. Neehei, så kult! Denne butikken må jeg prøve å finne 😀 Var det mulig å prøve når dere var der?

  9. For å være helt ærlig, så synes jeg at parykkene er himla kule,særlig den lilla. Du har jo fortsatt ditt eget hår under så forstår ikke hvorfor folk hisser seg opp om det,som du refererer til.

  10. Assa greia er at parykker kan være kult, enig med deg der! Men du har jo ikke fått det til å se ekte ut. Hvis du får det til, så blir det drit kult!!! Men den hvite med svart øverst, den kan du droppe, fordi den var ikke spesielt kledelig. Den lilla derimot var kul!!!:) <3 men ja du ser ut som en gammel heks med den hvite, og det er du absolutt ikke!!❤️

  11. Folk hater ikke fordi vi henger etter, folk hater fordi du ser grusom ut med det. Minner meg om en heks på Halloween som ska gå knask eller knep

  12. Og du er ganske dum fordi håret ditt vokser ikke noe fortere om du går med parykk, da blir det bare verre. Venninen til mamma brukte parykk og håret hennes vokste ikke så sluttet hun, da begynte det å vokse med en gang. Håret trenger luft

  13. Gjør dere noe spes i LA, eller er dere bare på ferie? Nydelig parykk foresten, du kler de kjempe godt.

  14. Handler jo absolutt ikke om at du får «hat» for at Norge henger etter. Handler om at du får negative tilbakemeldinger fordi det ser helt grusomt ut 😅 ser jo absolutt ikke bra ut, Sofie! Ingen som «hater» på Sophie Elise for hennes parykker, NETTOPP fordi hennes ser naturlig ut. For din egen del, få av deg det der. Haha.

  15. Den røde parykken var myyyyyye finere enn den hvite du har brukt! Fin den også, men den røde var utrolig nydelig!!

  16. Du trenger ikke parykk, hadde jeg hatt håret ditt ville jeg ikke tenk engang på å bruke parykk, håret ditt er så nydlig!! Nesten like nydlig som deg❤️

  17. Søk på «how to put on a wig» på YouTube, så får du opp masse videoer som hjelper deg så det ser mer naturlig ut og som ditt hår!! Det blir myyye finere da

  18. Kult! 😍 har selv vært inne på tanken med parykk, og eneste spørsmålet jeg hadde rundt det var «blir det ikke veldig varmt om sommeren?» haha!

  19. Etter min personlige mening syns jeg du ser mye bedre ut uten parykk. Du er så naturlig pen, med fine og naturlige hudtoner, farge på hår etc. Jeg syns du skal “embrace” det du allerede har. Du bør være stolt av den du er! Hadde drept for å ha en slik utstråling og skjønnhet som du har. I tillegg synes det veldig godt at du har parykk på. Altså. Der ser ikke naturlig ut.

  20. Linda: Unnskyld meg, men vil kanskje si at du er den som ikke er jordnær her. For meg er det helt OK å sprade rundt i billige klær og parykker. Hvorfor skal jeg gidde å bruke 50.000 på en parykk når jeg kan kjøpe en jeg liker til 300kr? Prislappen på klærne og parykkene du bruker har ingenting å si om deg som person, og spør du meg så er det den du er på innsiden som teller 🙂

    Ellers, takk for noen komplimenter oppi alt det du skrev 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *