VI HAR BOOKET OM FLYBILLETTENE

Categories Reise

Reklame | Annonselenker - Nelly


Badedrakt. HER

Ingen av oss har fortalt dere dette, men akkurat nå befinner Isabelle og jeg oss i… LOS ANGELES. Som dere vet så skulle vi egentlig hjem i går, men vi ombestemte oss 20 minutter før vi skulle reise til flyplassen. Vi bestemte oss for å sjekke ut hvor mye det kostet å endre billetter og det var da vi bestemte for å bli. Vi fant ganske billige billetter så valget var derfor ganske lett, wuuhuu!! Det tok ikke mange minutter før billettene var ombooket og vi fikk 4 nye dager her i Los Angeles. Jeg er med andre ord ikke hjemme før på mandag, soo sad 🙁 not. Både Isabelle og jeg er helt frelst av L.A, vi koser oss SÅ mye her. Kanskje vi aldri kommer hjem igjen? hehe neida, joda. 

Vi bestemte oss for å feire ny returdato med litt vin og prosecco i jacuzzien der vi bor. Vi ble også enige om at vi skulle ta denne dagen helt med ro, slik at vi fikk jobbet masse med bloggen. Det er vel ingen hemmelighet at jeg ikke har jobbet 100% mens jeg har vært i L.A, så jeg hadde med andre ord virkelig behov for å ha en hel dag der jeg tok igjen absolutt alt. Jeg har nå svart på alle deres kommentarer, betalt regninger, sendt faktura og fikset ting med regnskapsføreren min. Nå skal Isabelle og jeg legge oss, for i morgen skal vi gå opp til Hollywood-skiltet. Vi snakkes dere <3


Hahah her er en av meldinge jeg sendte rett etter vi booket om. Lykke <3

29 kommentarer

29 thoughts on “VI HAR BOOKET OM FLYBILLETTENE

  1. Plutselig var ikke Celine så viktig allikevel? Neida, jeg skjønner greia. Artig å følge deg i LA 🙂 Bare pass på at det du skriver den ene dagen ikke går imot det du skriver den neste dagen.

  2. Lol, det er absolutt ingen kjønnshår som synes på disse bildene?? Skjønner ikke hva som er problemet til enkelte folk. Om det hadde vært noen synlige kjønnshår så hadde det vært ganske normalt det også, med tanke på at det vokser ut igjen 10 min etter barbering😅

  3. Skjønner meg ikke på dere som sier at dere ser tampongen/kjønnshårene hennes?! Zoomer dere liksom inn, eller finner dere på for å få oppmerksomhet?? Uansett, skjerp dere, begge delene er helt naturlig anyway

  4. Passer Andrea Celine hver gang du reiser? Skjønner ikke hvordan du har hjertet til å bare legge fra deg hunden hos noen andre og reise såpass mye som det du gjør når du har en hund du må ta vare på..

  5. Fin er du😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  6. Da du svarte på den ene kommentaren om at man ser kjønnshårene godt, skrev du GÅTT og d skrives jo egt godt:)

  7. Haha litt randomt, men du har jo hund. Er det mye jobb? Jeg har så veldig lyst på en, også lurte jeg også på om du visste hvilken rase Ine har? (Ine fra paradise hotel 2018) Blir veldig glad om jeg får noen tips eller om du skriver din mening!;)PS: digger deg:)

  8. Silje Hansen: Hahah herregud da. Så på grunn av at jeg har hund så skal jeg aldri få reise? Jeg har ikke vært ute å reist siden januar og det at jeg da drar bort i to uker burde da absolutt ikke være et problem. Celine er i trygge hender, så du har ingenting å bekymre deg over :-))

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *