FLASHE PUPPER I KARUSELLEN ELLER DØ?

Categories Reise

SIX FLAGS

I går kom vi oss endelig til Six Flags som vi har planlagt siden dagen vi kom til Los Angeles. Det som er litt morsomt med meg er at jeg glemmer hver gang at jeg egentlig er ganske redd for karuseller. Det har vært så mye ulykker tidligere, så jeg er rett og slett livredd for å dø. Det var et par karuseller jeg måtte stå over, men alt i alt så var det utrolig morsomt. Jeg har aldri tatt så store, kjappe og crazy berg og dalbaner før. Før vi kom dit sa jeg til Isabelle at vi måtte starte rolig, men av en eller annen grunn startet vi med å ta den skumleste av de alle. Jeg måtte tørke et par tårer da vi var ferdig, så skummelt var det faktisk. Jeg hadde heller ikke kledd på meg klær som passet til å ta slike karuseller, da jeg endte opp med å flashe puppene mine nesten hver gang.. Valget var enten å holde seg fast eller å dekke til puppene mine og jeg valgte selvfølgelig å holde meg fast. Jeg flasher heller pupper i karusellen enn å dø, det er helt sikkert. Nå skal vi en liten tur ut på byen, vi snakkes dere <3

21 kommentarer

21 thoughts on “FLASHE PUPPER I KARUSELLEN ELLER DØ?

  1. Heii, du la ut på insta og snap at vi skulle finne feilen på bilde 2. Jeg tipper det er ingen flaggstang på bilde 2, men det er det på bilde 1? Haha!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *