ALDRI SKRIV BLOGGINNLEGG I FYLLA

Categories Reise

Reklame | annonselenker - Nelly

Som dere vet så er tidsforskjellen fra Los Angeles til Norge ganske stor. Jeg må derfor blogge på natten for å publisere i riktig tid i Norge. Jeg vet at bloggingen min har vært ekstremt dårlig de siste dagene, men heldigvis (uheldigvis) reiser jeg hjem i dag. Jeg lover derfor å være 100% tilbake fra og med i morgen. Jeg fikk uansett ganske dårlig samvittighet da jeg kom hjem fra byen i går og bestemte meg derfor for å skrive et innlegg til dere, det hele endte med at jeg selv forsto at jeg var for full til å kunne blogge akkurat nå. Isabelle og jeg holdt på å le oss ihjel da jeg leste gjennom blogginnlegget, for jeg hadde skrevet så mye som ikke ga noe mening. Jeg bestemte meg derfor for å spare de beste sitatene og dele de med dere. 

Etter mye om og men klarte vi til slutt å komme oss inn i leiligheten, men da hadde vi selvfølgelig dårlig tid på grunn av en avtalte vi hadde klokken 21.30. Det viste seg (as always) at Martinetøflus ville være hjemme på grunn av kjæresten, hehe <3” Martinetøflus? hahaha!! Jeg forstår ikke hvorfor jeg skrev om Martine engang, for hun er jo ikke her? 

Jeg har mye jobb og familie å ta igjen når jeg kommer hjem, så det gleder jeg meg veldig til. MEEEN Vi snakkes bebbis <3” Jeg har mye familie å ta igjen når jeg kommer hjem?? og hva skjer med ordet bebbis? haha. 

Gjerne send meg en melding likevel om de skulle være noe!” Send meg en melding om hva? haha jeg dør av meg selv. 

PS; I dag møtte vi kjæresten/eksen til Kendall Jenner. Jeg personlig visste ikke hvem han var, men Isabelle er sååå håndball-fan at hun holdt på å svime av. HVOR KLISJE ER IKKE DET??? haha.” Nummer 1. han er basketball-spiller. Nummer 2. Isabelle er ikke håndball-fan. Nummer 3. Isabelle holdt IKKE på å svime av, haha. Hun fikk selvfølgelig sjokk av å se han, men svime av var virkelig å overdrive. 


(annonselenker) Bikini. HER / Caps. HER / Bukse. HER

Som dere sikkert forstår så var jeg ganske full i går, for ingenting av det jeg har skrevet over gir mening. Det ble uansett en veldig morsom historie, det er helt sikkert. Nå skal jeg begynne å pakke, så snakkes vi senere <3

18 kommentarer

18 thoughts on “ALDRI SKRIV BLOGGINNLEGG I FYLLA

  1. Anonym: Hahah nei! De som sitter på jodel å skriver om andre har dessverre så kjedelig liv at de må bruke tid og energi på å engasjere seg i andres 🙁 TENK SÅ TRIST! Jaja, vi alle har våre hobbyer 😀

  2. Haha jeg dør av dette innlegget, made my day! Kjenner meg igjen uheldigvis, merkelig at man blir så forvirret og får for seg ting når man har fått i seg for mye alkohol😅

  3. Du er så ond Sofie, selv i skikkelig fylla mestrer du å finne på negativt å si om Martine. Du er så slu at du alltid skal pakke det inn.

  4. Neeeiii. Disse bildene skulle ha vært så fine om du hadde tatt av parykken for litt. Man tar ikke bilder med Hollywood- skiltet hver dag, liksom. Men om du selv er fornøyd og kommer til å være fornøyd med disse bildene, er det utrolig bra❤️❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *