BYTUR ENDTE I TÅRER

Categories Reise

Som dere kanskje så på Snapchat igår (sofieeec), så ble Isabelle og jeg låst ute fra leiligheten da vi klarte å miste nøkkelen. Hun vi bor hos er i Palm Springs så dere kan tro vi ble stresset da han som jobber i lobbyen her nektet å slippe oss inn. Jeg forstår at de har sine regler her, men å være så kjip som det han var i går sier mye om han som person. Han godtok ikke FaceTime der han kunne se henne og hennes legitimasjon engang, da er du bare kjip med vilje. Heldigvis er det en til jente som også er på besøk her, så hun kom hjem etter tre timer med camping i gangen. Jeg vet ikke hva som skjedde, men vi hadde helt seriøst SÅ uflaks hele dagen. Vi får derfor krysse fingrene for en bedre dag i dag. 

Her i Los Angeles må forresten jenter gå på byen med høye hæler ellers slipper du ikke inn, noe som egentlig er ganske teit. I Norge går jeg aldri med høye hæler rett og slett for at jeg HATER det, det gjør jo såå vondt. Så vondt at jeg måtte gå på toalettet i går for å gråte litt, haha! Jeg satt seriøst på toalettet å gråt i noen minutter før jeg klarte å samle meg igjen. Beste kvelden på byen eller hva? 

Nå skal jeg begynne å pakke, for flyet vårt hjem til Norge går om noen timer. Selv om jeg absolutt ikke vil reise hjem kjenner jeg at jeg gleder meg veldig til sunn mat, trening, alkohol-stopp og en bedre blogg. Jeg har bestemt meg for at neste gang jeg skal hit så må jeg virkelig prioritere bloggen mer enn hva jeg har gjort denne turen. Det har liksom bare vært så deilig å kunne levd litt og ikke tenke på bloggen hvert eneste minutt som jeg gjør hjemme i Norge. Morten har bedt meg skjerpe meg såå mange ganger da jeg alltid stresser over denne bloggen. Det har til tider vært så ille at jeg har ditchet planer vi har sammen for at jeg “må” blogge. Nå tror jeg at jeg endelig har lært meg å prioritere litt begge deler og det føles bra. 

11 kommentarer

11 thoughts on “BYTUR ENDTE I TÅRER

  1. Jeg synes du har vært kjempeflink til å oppdatere bloggen jeg, har ikke reagert på lite innlegg i det hele tatt! Også har både du og Isabelle oppdatert oss mye på snapchat i tilleg, så jeg tror ikke du trenger å stresse over bloggen hverken på ferie eller hjemme! Du har ikke skuffet meg hvertfall, og jeg tror det er bra for deg og få litt tid til å oppleve det du gjør istedenfor å blogge samme sekund.
    Du gjør det kjempebra Sofie! Ha en god tur hjem, håper ikke det oppstår problemer på den lange hjemreisen.

  2. Etter å ha lest kommentar ang Ine og Morten.. gikk jeg inn på profilen deres og lekte litt detektiv.. Hvorfor følger ikke Morten deg? Liker ikke bildene dine på instagram, men følger Ine og liker bildene hennes? Jeg vil ikke lage noe kvalme for dere, og det mener jeg virkelig. Men syntes ikke det er greit i det hele tatt.. Du tenker sikkert at jeg har lite liv, siden jeg leker detektiv til noe som ikke angår meg en gang..men ja, mulig jeg har lite liv.. Håper selvfølgelig det ikke er noe der og at Jodel tar feil. Aldri vært på den siden heller, bare leste kommentaren på bloggen din ang det oppstyret.

  3. Så bra du må godkjenne først, ikke gjør det..men heller prat med Morten om det, med mindre du er klar over det selv. Håper det oppklarer seg, stå på Sofie!

  4. Hei! 🙂 Jeg har sett på den buksa der tidligere, men har aldri bestilt den fordi jeg er redd den skal bli for kort (er 173 cm). Måtte faktisk google Sofie Nilsen+høyde (haha stalker much) og fant ut at du er 172 cm selv, så derfor lurer jeg på hvilken størrelse du har? 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *