KUN FOR Å SKAPE DRAMA

Categories Personlig

Her om dagen så spurte Isabelle meg litt rundt Utøya om hva som hadde skjedd den dagen. Jeg er vandt til at andre er nysgjerrig, noe som er helt OK. Det jeg ikke er vandt til derimot er å få rare drømmer etter slike samtaler. Samme natt som vi snakket om Utøya drømte jeg om terror. Det hadde skjedd igjen og enda en gang var det min tur til å oppleve det. Jeg hadde plutselig to stykker med pistol hjemme i stua og aldri har jeg følt meg så hjelpesløs før.. Jeg var så redd i drømmen at jeg ba meg selv om å våkne, har dere noen gang opplevd det? Jeg våknet akkurat før de begynte å skyte meg, men kom rett tilbake til drømmen i det jeg sovnet igjen. Jeg opplever faktisk ganske ofte at jeg kan snakke til meg selv i drømmene mine. Er ikke det litt spesielt? 


Her har dere noen blinkskudd fra en av de hundre snappene jeg fikk tilsendt av det nye Paradise Hotel kjæresteparet <3 

Over til noe helt annet, jeg har akkurat landet i Oslo etter en 10 timers lang flyreise. Jeg sitter på flytoget og er straks hjemme i Oslo. Selv om jeg absolutt ikke hadde lyst til å reise hjem kjenner jeg at det blir godt å møte Andrea, Morten og Ine igjen. Jeg må forresten bare si at jeg synes det er ganske fascinerende å se hva enkelte av dere klarer å dikte opp for å prøve å lage drama. Jeg tror de aller fleste oppgående mennesker forstår at det selvfølgelig ikke er noe mellom Ine og Morten. Jeg forstår helt ærlig ikke hva som er problemet med at de to henger sammen? Ine og Morten har gått godt overens siden dag en, noe jeg bare synes er kjempebra. Jeg elsker at vennene mine liker Morten, noe annet ville bare vært trist. Det er derfor ingen grunn til å spekulere på hva som skjer 🙂 Vi snakkes senere <3

14 kommentarer

14 thoughts on “KUN FOR Å SKAPE DRAMA

  1. Kan også snakke til meg selv i drømmene! Har flere ganger skjønt at jeg drømmer og prøver å vekke meg selv siden drømmen er så skummel! hahaha er sykt merkelig

  2. Misunner deg at du ikke er sjalu. Jeg blir sjalu når typen min er med andre jenter. Vet jeg ikke har noe grunn til det, men jeg bare er sånn. Tips for å slutte å være sjalu?

  3. De passer bedre sammen enn du og Morten. Ser hvert fall ut som at de har det mye mer morsomt, koslig og ja, egentlig alt.

  4. Jeg synes at dere passet kjempebra sammen! Og det kan være tøft at din venn dater ex-en din. Men får noen så er dette greit. Så bra gjort Sofie:))

  5. Sofie du e mitt idol jeg elsker at du er så ærlig og snill at du sier det du mener jeg vil bli akkurat som deg✨Ly Sofie❤️
    -camilla

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *