JEG REISER TILBAKE

Categories Reise

Jeg kom plutselig over disse bildene da jeg satt å redigerte bildene fra i går. Hadde jeg ikke nok kjærlighetssorg fra før av, så fikk jeg det i alle fall nå. Jeg tror ikke dere forstår hvor bra jeg har det i L.A og hvor hjemme jeg føler meg der. Det er liksom som at hele livet mitt faller på plass og rastløsheten jeg har inni meg bare forsvinner helt. Jeg vet ikke om noen av dere husker avstemningen jeg hadde for noen måneder siden? 90% av følgerne mine ønsket at jeg skulle flytte til Los Angeles, noe jeg vet jeg kommer til å gjøre en gang i fremtiden. Jeg kommer nok ikke til å bosette meg, men det hadde vært utrolig deilig å bo der i noen måneder. Noen som er med?

Føler dette nesten ble sånn “før og etter” bilder av meg, haha! Det er utrolig hvor annerledes man kan se ut med og uten parykk. Med engang jeg kommer tilbake til Norge er det rett tilbake til kjedelige Sofie, hehe neida! Gjett om jeg kommer til å fortsette å bruke parykkene mine her, jeg elsker dem <3 Det er forresten mange som har lurt på hvem som skal reise med meg til Los Angeles i Juni, så her har dere min reisepartner. Ine og jeg har planlagt lenge å dra, men hun har ikke kunnet på grunn av jobb og skole. Vi bestemte oss derfor for å ta oss to uker i L.A for å bare kose oss, feste og nyte livet. WUHU 😀 Det er bare en måned til vi sitter på flyet til L.A, jeg gleder meg SÅÅÅ mye <3 Om det er noen av leserne mine som er der samtidig som oss så er det bare å ta kontakt. 

15 kommentarer

15 thoughts on “JEG REISER TILBAKE

  1. Hei jeg lurte på en ting.
    Jg har nylig begynt og følge med på denne bloggen!
    Kan du lage en blogg video med 10/15 fakta om deg selv?

  2. Vurderer å booke meg biletter til LA bare for å treffe dere(neida, joda – hehe) , for mer godhjerta og flotte personer tror jeg man skal leite lenge etter 😀 Hehhe, kos dere masse jenter <3

  3. Så kjekt 😊😊 Hadde lett vært med! Er i Miami nå, og kjenner på akkurat den følelsen du beskriver om at du føler at alt faller på plass og rastløsheten forsvinner! Er noe med USA 😍

  4. Heii! Så utrolig gøy. Ettersom at du før har nevnt at du ikke er så glad i å fly, ville jeg bare anbefale deg Zoella sin nye video “My travel anxiety tips”, dersom du skulle ønske å se den eller skulle føle deg stressa :))

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *