MIN 17. MAI

Categories Personlig

17. MAI 

Beklager for null oppdatering i går, men jeg følte ikke at det var nødvendig da jeg regner med at de aller fleste var ute å koste seg i solen? Jeg hadde i alle fall en kjempefin dag i går, selv om jeg synes det er ganske tungt å starte dagen med alkohol. Det ble også mye frem og tilbake da Oslo bare er kaos på 17. Mai. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å være i Trondheim i år, da jeg synes det er mye morsommere enn Oslo, men det ble ikke sånn likevel. NESTE ÅR SKAL JEG VÆRE I TRONDHEIM, jeg lover. 

Det skal sies at jeg hadde en veldig fin dag sammen med jentene da, så jeg får prøve å overtale alle til å bli med til bartebyen neste år. Apropo Trondheim så er planen å reise i morgen eller søndag, for jeg må hente Celine. Jeg tror ingen av dere forstår hvor mye jeg savner henne og hvor godt det skal bli å få hjem min bebbisen min <3 

Nå skal jeg rydde leiligheten og få blogget litt. Vi snakkes <3

9 kommentarer

9 thoughts on “MIN 17. MAI

  1. Jeg så at Ine og Morten kysset på Lavo i går… visste du om dette, var det tull eller hva skjer? er ikke det å tråkke litt over grensa?

  2. Det kan jeg bekrefte også, var ikke Morten hun kysset, men kan fort hende folk tror det for de lignet litt på avstand 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *