JEG VIL GIFTE MEG

Categories Personlig

MINE MÅL/DRØMMER

♥ Jeg kommer nok ikke til å flytte til USA i mange år eller for resten av mitt liv, men jeg vet helt sikkert at jeg kommer til å bo i L.A for en liten periode. Jeg gleder meg så mye til å ta dere med på denne reisen en gang i fremtiden, wuuuhu <3

♥ Jeg skal en dag kjøpe drømmehuset. Jeg vet nøyaktig hvordan huset mitt skal se ut og jeg gleder meg så mye til jeg en dag skal bo der. Det eneste problemet er at jeg ikke har klart å bestemme meg for hvor jeg vil bo/kjøpe. Alt jeg vet er at huset skal ligge rett ved havet. 

♥ Jeg skal en dag eie en hvit lamborghini <3 <3 <3 

♥ Innen 2020 skal jeg ha mitt eget sminkemerke. 

♥ Jeg skal bli et bedre menneske. Jeg skal bli flinkere til å si unnskyld, bli flinkere til å innrømme mine feil, løfte opp mennesker rundt meg og ha en positiv holdning til livet og hverdagen. 

♥ En dag i fremtiden skal jeg starte opp et shelter i utlandet for å hjelpe hjemløse dyr. 

♥ Jeg skal ikke bare starte et shelter, jeg skal også dra å jobbe på et shelter i noen måneder. 

♥ Jeg skal bli enda flinkere i jobben jeg gjør. Jobbe enda hardere, tørre å ta mulighetene som kommer og gi absolutt alt. 

♥ Jeg trodde aldri jeg skulle si dette, men jeg vil gifte meg. Jeg skal ha et så fint prinsessebryllup, med en skikkelig prinsessekjole. 

17 kommentarer

17 thoughts on “JEG VIL GIFTE MEG

  1. Du er så søt Sofie, så bra du har fine mål😍 Synes du og Morten er finere i lag enn noen gang. Du virke så lykkelig. Virker som ting er mye bedre mellom dere?😍 Har dere det bra?

  2. Er ganske fin du og da Hege Kristin.
    Hvorfor LA? Fame and fortune? Suksessfulle menn med tykke lommebøker som betaler 8000kr for å møte de? 😉
    Har ingen verdens ting der borte som vi ikke har her hjemme, kanskje bortsett fra en litt uforklarlig frihetsfølelse da…

  3. hvorfor linker du til at buksen er fra nelly på snap, når den faktisk er fra bikbok? det blir kanskje litt dumt eller..?

  4. Synes det er veldig bra at du har satt deg noen mål😊har prøvd og satt meg noen mål flere ganger men har ikke gått så bra😅

  5. Du burde reise til animal sos Sri Lanka visst du får mulighet. Har vært og jobbet frivillig flere plasser, men der og Thailand er behovet sååå stort for hjelp. Kommer aldri til og glemme animal sos sri lanka

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *