UKENS SPØRSMÅL

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly


Liten funfact. Ser dere at jeg mangler en tann? Jeg måtte trekke den for noen år siden 🙁

Har du en jobb utenom bloggen? 
Nei, bloggen min er min eneste jobb. Jeg er så heldig ♥ Tusen takk til alle dere som trykker dere inn her hver eneste dag, det betyr så mye. 

Hva gjør deg lykkelig? 
Helt klart det å reise. Jeg tror ikke jeg har møtt et menneske som er så glad i å reise som det jeg er. Jeg klarer virkelig å legge vekk alt av bekymringer og tanker når jeg er ute å reiser, da er jeg liksom bare… meg! Så har vi Celine, venner, familie og Morten selvfølgelig. Så må vi ikke glemme bloggen og alle de fantastiske følgerene mine. En liten funfact, jeg blir så lykkelig hver gang noen kommer bort til meg. Dere er så herlige alle sammen, i love you <3

Har du og Isabel vært venner lenge? Eller møttes dere akkurat?
Vi møttes etter at jeg kom hjem fra PH i fjor og har vært venner siden da. 

Hva er ditt neste reisemål?
LOS ANGELES!! Så tenker jeg Santorini i løpet av sommeren <3 


(annonselenker) Lignende kjole. HER 

Bor du og Morten sammen?
Nei eller… på en måte? Morten er jo hjemme hos meg hver eneste dag, så vi bor jo sammen uten å bo sammen. 

Hvem liker du best inne på PH?
Av de som er inne på hotellet akkurat nå? Da er det Newa og Marius. 

Er du og Andrea fortsatt like gode venner?
Ja, det er vi så absolutt. 

Hvem kunne du blitt sammen med av de som er på PH nå?
Det er ingen av de som er min type gutt, så det er egentlig et umulig valg. Måtte jeg ha valgt noen så hadde det nok blitt Marius, han er utrolig morsom. 

Når skal du reise til Los Angeles igjen?
Veeeeldig snart 😀 Jeg gleder meg SÅÅÅ!!!!


Bikinitopp. HER / Truse. HER

Hvem har du kontakt med fra PH?
Fra min sesong? Morten, Kevin. Andrea, Martine, Isabelle, Martine J og Petter.

Røyker du?
Nei. Jeg har prøvd det en gang og alt jeg kan si er at det er noe jeg IKKE vil gjøre igjen. Det er supernasty og harry.

Hva tenker du om at Morten hadde et forhold til en annen PH-deltaker før deg?
Det er ikke noe jeg tenker over i det hele tatt. Jeg kan vel ikke akkurat si at jeg var noe annerledes? Jeg hadde jo også kontakt med en når vi kom hjem. 

Hvordan er egentlig Isabel i virkeligheten? Føler hun er så mye på bloggen..
Isabel er helt fantastisk i virkeligheten. Hun er morsom, inkluderende og en SÅ herlig jente. Noen personligheter vil kanskje synes at Isabel blir litt mye, men det synes jo folk om meg også. Kanskje det er derfor vi går så godt overens? haha. 

Hvor mye tjener du på bloggen?
Det varierer utrolig mye fra måned til måned. Det er spørs veldig på annonser. 

Hadde du tatt abort om du ble gravid nå?
Det tror jeg nok. Jeg har ikke tid til å få barn nå og jeg har heller ikke lyst, så da ville det vært veldig egoistisk av meg å beholdt et barn jeg aldri kunne tatt vare på. Man skal selvfølgelig aldri si aldri, men akkurat nå føles det ut som at jeg ville tatt abort. 


(annonselenker) Kjolen er dessverre utsolgt, men du finner lignende. HER

Hva skjer egentlig mellom Morten og deg nå?
Jeg forstår veldig godt at dere er nysgjerrige, men jeg følte at jeg ga dere et ganske bra og ærlig svar sist jeg svarte på akkurat dette.  Etter pausen ble vi enig om å prøve en aller siste gang for å se om vi får det til å fungere. Det er ingen hemmelighet at det har vært mange utfordringer i forholdet vårt og det har vært mye vanskeligere å være et offentlig kjærestepar enn hva vi begge kanskje hadde trodd og forventet. Vi har også alt for like personligheter noe som har skapt unødvendige konflikter og drama oss i mellom. Vi er likevel utrolig glad i hverandre og innerst inne er det jo ingen andre jeg vil være med. Vi ble derfor enige om å ikke sette et stempel på forholdet vårt og heller bare fokusere på å ha det bra og løse de problemene vi har. 

Hva gjør du om du møter på en person du absolutt ikke vil møte? 
Jeg tar alltid opp mobilen å later som at jeg ikke ser personen, hahah. 

Hvordan går det med deg?
Takk som spør <3 For første gang på lenge kan jeg si at jeg er lykkelig. Jeg har fått så mange kommentarer fra dere om at jeg virker så lykkelig, noe dere har helt rett i. Livet er PERFEKT for tiden. 

Når har du lyst å få barn?
Ikke før jeg nærmer meg 30. Jeg skal leve litt først, det er helt sikkert. 


(annonselenker) Topp. HER / Lignende shorts. HER

20 kommentarer

20 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Egoistisk å ikke ta abort? Når du tar abort dreper du et barn da er det bedre å adoptere barnet

  2. Hvem Isabel er det snakk om her på et par av spørsmålene? Er det Isabel Raad eller Isabel fra din sesong på paradise?

  3. Lurte bare på en ting. Når du hadde extentions og var på ferie, hvordan ble håret når du badet osv i klor og sjø? Har hørt at det kan bli helt katastrofe. Har extentions selv og skal til usa i august.

  4. Badet i saltvann med mitt extention, når jeg hoppet i bassenget hjemme hos mamma når vi kom hjem, så ble faen meg håret mitt grønt 😂

  5. Men hvorfor ønsker du abort? Når du kan adoptere det? Et barn er like verdifull som alle andre, hvis de blir født. Så bør du de ha et liv på jorda. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *