EN LITEN BREAKDOWN

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly


(annonselenker) Kjolen er dessverre utsolgt, men det er andre kule ting fra Janni sin kolleksjon HER / Bikini. Hvit er utsolgt men du finner sort HER / Sko. HER 

Alle som kjenner meg vet hvor utrolig dramatisk jeg blir de få gangene jeg er syk. Det er rart at jeg kan være så sterk ellers, men med engang jeg er syk så får jeg helt knekken. Det føles ut som at hele verden skal rase sammen og det er plutselig så utrolig mye som er galt. Jeg har jo innsett at det er umulig å være sterk hele tiden, så jeg må vel bare godta at influensa gjør meg til en ekte baby som har lyst til å gi opp alt og alle, haha. 

Jeg hadde med andre ord en skikkelig breakdown her om dagen og Morten var det stakkars offeret som måtte høre på alt som var galt med meg og livet mitt. Jeg har den siste tiden slitt veldig med selvbilde, noe som ikke er uvanlig når man er en 23 år gammel jente. Jeg tror helt ærlig det aldri vil forsvinne for godt, man bare lærer å takle det bedre og bedre jo eldre man blir. Personlig føler jeg at jeg har mer å lære enn noen gang, da jeg daglig får negative kommentarer om mitt utseendet. Jeg har ingen problemer med å innrømme at det går innpå meg, for selvfølgelig gjør det det. Hadde aldri du følt deg dårlig om du hver dag skulle fått høre hva som er galt med deg? Vi er jo bare mennesker, noe jeg tror mange av dere glemmer. Jeg vet ikke med deg, men jeg er ikke alltid så sterk at jeg klarer å overse alle stygge kommentarene jeg får. 

Jeg føler meg heldigvis MYE bedre i dag, så det er jo positivt. Det morsomme er at jeg tok av meg alle vippene da jeg plutselig følte meg veldig ubekvem, haha. Det tok dessverre ikke så mange timer før jeg begynte å angre på valget mitt, men jeg har vippetime på onsdag så det er null stress. Nå skal vi kjøre tilbake til Oslo igjen, så vi snakkes senere <3

16 kommentarer

16 thoughts on “EN LITEN BREAKDOWN

  1. Du er en flott dame.ikke bry deg om alle som klager over utsende ditt. Dei har bare problemmet sjølv. Koz deg slik du ønsker å koz deg å ha det godt i sammen med Morten. Du er ei herlig jente/dame. Du er Flott,pen,skjønn og herlig. Klem til deg ❤❤

  2. Du er jo helt nydelig!! Skjønner ikke at folk klarer å finne på så mye tull om andre mennesker, det er bare veldig veldig trist! Håper du blir bedre snart- god bedring, fine❤️

  3. jeg synes du er DRITPEN !!! Du er serr et av de vakreste menneskene jeg har sett!!❤️❤️Så sinnsykt naturlig pen og håret ditt er on point😍Du er en av få bloggere som ikke har masse silikon , botox, Restylane o.l.❤️❤️❤️❤️Stå på videre Sofie, du er rå!!

  4. Hvilke produkter bruker du for å få lengere hår? Det har jo vokst sinnsykt mye på kort tid😱

  5. Elsker hvor impulsiv du er og bare tar av deg vippene for så å lage en ny time 😂 God bedring💛

  6. Følt me dæ sea du va me på paradise, både på bloggen å på youtube! Å syns d va kjæmpearti at du va innom Shell Orkanger idag 😃 D gjor dagen min ❤️

  7. For et spørsmål..Nå har ikke jeg studert niplene til Sofie, men syntes at store nipler er veldig fint, spesielt uten bh! Jeg er forresten en av de som kommenterte på bloggen ang Ine og Morten, jeg er kjempe glad for å ha tatt feil. Beklager om jeg fikk deg til å bli lei deg på noe som helst måte. Det er hverken min business eller noen andres. Stå på videre med bloggen!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *