HAPPY SHOPPING

Categories Ikke kategorisert

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

Hei dere <3 Jeg tenkte bare at jeg måtte en kjapp tur innom for å tipse dere om alt det fine de har fått på Nelly. Jeg har akkurat klikket hjem masse klær som jeg skal ha med til L.A, wuuhuu!! Dette er forresten noen av godbitene jeg har bestilt hjem. Dere klarer helt sikkert å gjette hvem som ble favoritten? DET HVITE SETTET SÅ KLART. Det er faktisk noe av det kuleste jeg har sett på leeenge. 

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY ♥


Blazer. HER / Bukse. HER / Kjole. HER
Blazer. HER / Bukse. HER / Badedrakt. HER


Jumpsuit. HER / Kjole. HER / Body. HER


Bukse. HER / Kjole. HER / Solbriller. HER 

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY ♥

6 kommentarer

6 thoughts on “HAPPY SHOPPING

  1. Hei! sorry hvis du allerede har gjort det, og ikke gjør det hvis du ikke er cool med det liksom, men du kunne ikke prøvd å fått en rabattkode av nelly snart?

  2. Hei, jeg så snappen din om kort tunge. Mest sannsynlig har du stramt tungebånd. Dette kan gi plager som søvnapné, tett nese(fordi stramt tungebånd kan gi høy gane, som vil gjøre luftveiene i nesa smalere), vondt i nakke/skuldre/hode osv. Symptomliste her: http://www.stramttungebaand.dk/symptomer/
    Anbefaler deg å ta en titt 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *